6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee, ben benieuwd hoe jullie begonnen zijn met zindelijkheid !

2 jaar geleden

Reactie op Snadoria

Ik lees mee, ben benieuwd hoe jullie begonnen zijn met zindelijkheid !
Hij gaf zelf aan dat hij na de wc wil, heb er niet veel voor hoeven doen, alleen nu dus probleem met de luier.

2 jaar geleden

Mijn kleine kwam uit de opvang op vrijdag en zei dat ze geen luier meer wilden hebben en op het potje wilden plassen. Dat weekend alles gecanceld om volop erin te gaan. Blote billen en gaan. Begonnen met een stickersysteem elke keer als ze plast op het potje 1 sticker, poepen 2 stickers. Smiddags uit de slaap wilde ze luier om, gezegd dat de luiers op waren en dat was geen probleem. Op zondag nog maar 1 ongeluk! Op maandag begonnen met een onderbroekje aan, broekje krijgt ze zelf niet goed uit waardoor ik alert moet zijn om haar te helpen. Op woensdag na de speeltuin en in de auto. Op donderdag bij vrienden gebbqt, potje meegenomen en ging goed.Vrijdag weer opvang en maar 1 ongeluk en alles daar op de wc. We zijn nu anderhalve week bezig en tuurlijk heeft ze nog wel ongelukjes, vooral als ze aan het spelen is want dan vergeet ze het nog wel is. We gaan gewoon door totdat er geen ongelukjes meer zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Heerdtk

Mijn kleine kwam uit de opvang op vrijdag en zei dat ze geen luier meer wil ...
Ik ga ook maar eens zeggen dat de luiers op zijn, wie weet werkt het🤞

2 jaar geleden

Hemd aan en de onderbroek over de luier aantrekken misschien ipv romper en dan afwennen? Of de luiers samen weggooien en alleen nog luiers voor de slaap bewaren?