6 Reacties

één jaar geleden

Bij ons zitten we ergens tussen enkel broekje en pamper. Voor het gemak van schoon deed ik zelf beiden aan. Eerst een broekje zodat ze het voelt als ze had geplast en dan de pamper. Dit zodat het voor de leerkracht toch gemakkelijk en geen te grote opkuis is.

één jaar geleden

In de omgeving, vooraf even op de wc of pot, zeker als laatste plas al tijdje geleden is. Supermarkt is een wc, dus dat is altijd nog een uitwijkplek. Bij verder weg, bv auto een luierbroekje. En bij slapen nog gewoon luier. En af en toe een nat pak, maar de zomer komt er aan, dus dat wordt straks alleen maar makkelijker. Nu dubbele kleding sets als we uit logeren gaan.

één jaar geleden

Ik heb gehoord dat er speciale moltons zijn voor het matras. deze moltons zouden het plas kunnen tegenhouden, waardoor het matras niet zo goed wordt. Heeft iemand hier ervaring mee?

één jaar geleden

Dragen ze al een onderbroek als ze naar bed gaan ?

één jaar geleden

Ons kindje krijgt bij lange auto ritten enz nog een luier aan. We hebben ook een potje voor onderweg, met zo'n afsluitbare deksel.. die laten we in de kofferbak altijd ;) zodat we een toiletje bij ons hebben. Nu kan ze wel mee overal heen zonder luier als daar een wc is. Maar als we echt bijv ergens heen gaan zonder toilet dan trek ik toch even een luier aan. Die probeerd ze dan altijd gewoon netjes droog te houden. Ze is 3 jaar.

één jaar geleden

Als we buiten zijn en ze moet echt nodig plassen dan gaat ze gewoon plassen. Dan houden we haar ergens in de bosjes vast oid. Niet ideaal maar ja wat moet je dan. Zelfs als ze een luier aan heeft wil ze het daar niet meer aan doen.