9 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon vanzelf gegaan. Steeds droge (wasbare) luier 's ochtends, dus ook 's nachts onderbroek aan. Voor om het matras hebben we deze: https://www.bol.com/nl/account/bestellingen/details.html?placedOrderId=1359877700#1826163448

2 jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

Gewoon vanzelf gegaan. Steeds droge (wasbare) luier 's ochtends, dus ook 's ...
Thnx, alleen werkt de link niet.

2 jaar geleden

Hier ook regelmatig een droge luier in de nacht. Daarna zet ik haar s ochtends gelijk op het toilet en dan plast ze. Gaat nog niet altijd goed maar wel steeds vaker. Ook overdag zit ze nu regelmatig op de wc, soms lukt het en soms nog niet.

één jaar geleden

Hier in 1 keer. Hebben het spelenderwijs gedaan met eerst potje en daarna wc. Uiteindelijk ook poepen op de wc met beloningskaart gedaan en nu doet hij het gewoon alsof het heel normaal is.

één jaar geleden

Elke keer als ik zag dat ze moest plassen (toen ze nog een luier omhad) benoemde ik het. Vervolgens naar wc. Nu volledig zindelijk zowel dag als nacht sinds de zomer.

één jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Hier in 1 keer. Hebben het spelenderwijs gedaan met eerst potje en daarna ...
Ook snachts? Want dat was mn vraag.

één jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Ook snachts? Want dat was mn vraag.
Ja, hij heeft zekerheidluier om tot de luiers op zijn. En die zijn elke ochtend droog. Dus ja ook 's nachts.

één jaar geleden

Wij hebben van het merk Huggies specifieke doeken die je op de matras kan plakken en goed absorberen. Gelukkig bijna nooit ongelukjes. Overdag doet hij dutje zonder luier, ‘s nachts een luierbroekje maar die is al enkele weken droog ‘s morgens. Hij wordt sinds een paar dagen wel eens wakker ‘s nachts omdat hij moet gaan plassen op het potje 🫢 Hij wil dus ook helemaal niet meer in zijn luier plassen

één jaar geleden

Komt vanzelf. Overdag kan je trainen, nachten het beste afwachten tot ze het zelf kunnen. Wel kan je standaard voor het slapen naar toilet laten gaan en bij wakker worden direct de luier af en naar toilet gaan. Verder gewoon afwachten