6 Reacties

één maand geleden

Mijn zoon is 4,5 en is snachts ook niet zindelijk. Vind het ook niet zo erg eigenlijk en is ook vrij normaal met deze leeftijd. Geen tips dus :) wij laten het gewoon zo tot hij wat ouder is

één maand geleden

Mijn dochter was volledig zindelijk toen ze 3 was. Maar vlak ik opnieuw ging bevallen plaste zij elke dag in bed. Ik heb er toen voor gekozen om haar weer een luier aan te doen. Achteraf had k er spijt van want ze wilde niet meer zonder. Sinds een paar dagen slaapt ze weer zonder luier. Ik zorg dat ze s'avonds niet al teveel drinkt. Laat haar plassen voor ze naar bed gaat. En als ik naar bed ga zet ik haar op de wc. Dan plast ze heel soms. Tot nu toe gaat het goed🤞

één maand geleden

Kan je niet een wekker zetten voor jezelf om haar te laten plassen? Denk even mee. Mijn schoonzus heeft het potje op de kamer van haar dochter gezet en die gaat 's nachts dan op het potje zitten. Heeft wel een nachtlampje 🤭 anders ziet ze niets. Onze zoon is was met 3 jaar al zinderlijk. Gewoon zonder veel moeite 🫣 dus daar heb ik geen tips voor

25 dagen geleden

Mijn dochter moet voordat wij naar bed gaan nog een keer plassen. Daarna moet ze ' s nachts nog een keer en ' s ochtends weer heel vroeg. Het is toch niet normaal dat ze in de nacht moet. Als we dat niet doen, plast ze namelijk km ber

9 dagen geleden

Heeft bij ons ook wel even geduurd. Ik ben er op den duur niet echt meer mee bezig geweest. Deed haar in de nacht een luierbroekje aan. Na een poos was ze zo lang elke ochtend droog, dat ik ineens zei ok vandaag doen we er geen meer aan, toen ik haar pyjama aandeed. Toen werd ze onzeker en zenuwachtig. Ik zei je kan het schatje, we gaan nog even naar de toilet, en ik doe een pad in je bed, zodat wanneer je een ongelukje krijgt het niet erg is. Werkelijk nooit gebeurd. Ze heeft ooit 1x zware diarree gehad toen ze ziek was, dat vond ze zo vies dat dat in bed gebeurde in haar slaap, dat het nooit meer gebeurd is denk ik. Zelf ervaar ik echt dat als ik iets loslaat, het vaak vanzelf komt. Dat is eigenlijk mijn beste tip die ik kan geven.