8 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg ook even. Hier exact hetzelfde. Ik heb gelezen dat ze eerst het verschil tussen nat en droog zijn moeten leren... Maar geen idee welk invloed dat heeft.

2 jaar geleden

Volg ook even hoor hier precies zo

2 jaar geleden

Reactie op Hamerke

Ik volg ook even. Hier exact hetzelfde. Ik heb gelezen dat ze eerst het ver ...
Als ik zijn luier al eens uit heb gedaan en hem gewoon liet spelen in zijn onderbroek waarbij hij pipi had, vond hij dit echt geen prettig gevoel. Hij blijft dan staan met zijn benen open en zegt ‘kaka gedaan’ terwijl het wel pipi is.

2 jaar geleden

Herkenbaar, potje werkte niet echt… al vond ze het lang zitten met een boekje of rozijntjes wel heel leuk. Hier gewacht op het juiste moment: onze vakantie! We zijn sinds een maand in het buitenland (en fulltime samen dus ook geen opvang zoals in NL) en sindsdien geen luier meer om gedaan. Van te voren natuurlijk wel aangekondigd (wilde graag onderbroeken aan en daar moest ze even op wachten tot de luier af ging). De eerste 2 dagen waren erg pittig.. ze liet het allemaal maar gewoon lopen, maar besefte steeds vaker dat er iets niet klopte en ze werd er zelf ook ongemakkelijk van. Veel uitleg gegeven dat we op de wc moeten plassen en onze onderbroek schoon/droog moeten houden. Tot mijn grote verbazing ging het geleidelijk echt heel snel goed. Zo mooi die ontwikkeling te zien en hoe goed ze het nu zelf aan kan geven… ook grappig hoe ze zich dan voor en achter vasthoudt en rent naar de wc. Mega trots!! Lang verhaal kort: ik zou in 1x volledig stoppen met de luier (ook snachts) en even aankijken hoe het loopt. Soms gewoon even op je af laten komen. Wel op het juiste moment ervoor gaan, en je moet er zelf mentaal echt klaar voor zijn!!! Hoop dat je hier wat aan hebt..

2 jaar geleden

Hey, is er al vordering in de zindelijkheid? Hier opnieuw geprobeerd en het was echt op goed geluk haar op het potje zetten en hopen dat ze iets deed. Ze vertelt het nu wel als ze geplast heeft , of toch de helft van de tijd.

2 jaar geleden

Reactie op Hamerke

Hey, is er al vordering in de zindelijkheid? Hier opnieuw geprobeerd en he ...
Hier is het moeilijk hem op potje te zetten. Overlaatst heeft hij kaka op het potje gedaan en was super fier. Ik ga moeten doorzetten om gwn steeds de pamper uit te laten. Hij kan heel lang droog blijven, volgens mij houdt hij zijn pipi op…

2 jaar geleden

Hier gaat het momenteel al twee dagen goed! Nog geen ongelukjes gehad, pipi en kaka op het potje! Hij is heel fier. Gewoon pamper uit overdag.

2 jaar geleden

Reactie op lvl

Hier gaat het momenteel al twee dagen goed! Nog geen ongelukjes gehad, pipi ...
Dit geeft me goede moed! We gaan opnieuw zonder pamper gaan in ons verlof, anders heeft de crèche er ook last van 😓