2 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou zelf weer even een luier om doen bij hem zodat dit niet gebeurd, als dit te lang aan houd leert hij dit zichzelf straks aan. Op deze manier vergeet hij dit misschien ook weer en duidelijk zeggen dat hij nu weer een luier om krijgt omdat hij alleen op het potje of de wc mag plassen net als mama. Je kan het altijd proberen na een weekje ofzo om de luier weer uit te laten en te zeggen als hij moet plassen naar het potje te gaan of de wc en af en toe vragen of hij al moet plassen en zelf erop zetten. Mijn dochter weet ook al goed dat ze op het potje moet plassen en poepen, poepen gaat goed alleen plassen doet ze eroverheen dit vind ze vies en nu wil ze dus iedere x haar luier aan omdat ze weet dat dat gebeurd als ze gaat plassen.. Ik ga maar een wc verhoger halen en het daarmee proberen. Zijn lastige fases komen steeds weer nieuwe dingen aan en daar moeten jullie samen doorheen komen ik probeer altijd maar rustig te blijven en zo goed mogelijk dingen uit te leggen. Succes❣️

2 jaar geleden

Ai dat is lastig, maar gelukkig slechts een fase. Ik zou net zoals bij het trainen, van zodra hij dit doet en op de grond plast, hem dan toch opnemen en naar het potje brengen en er op zetten. Zonder veel drama maar heel kalm, want zijn negatief gedrag heeft geen effect op jou en hij zal er niks mee bereiken