21 Reacties

4 jaar geleden

Hai, ja wij laten onze dochter in de kinderstoel zitten, max 15 a 20 minuutjes wanneer ze mee eet. Ik doe een hydrofiele doek ertussen zodat ze wat steviger zit. Ze kan ook nog niet zelfstandig zitten maar ze heeft wel een sterke rug en zakt niet in ofzo.

4 jaar geleden

Onze zoon zit al wel regelmatig bij ons rechtop en kan zich al goed recht houden (icl een rechte rug). Wij 'mogen' hem alleen nog niet in de kinderstoel zetten van de fysio. Die geeft aan dat zijn spieren sterk zijn, maar nog niet sterk genoeg om echt volledig zelfstandig voor een 'langere' periode rechtop te zitten. Zij geeft aan dat onze zoon zijn voorkeurshouding terug kan komen als hij nu zelfstandig gaat zitten. Advies is om dit met een maand of 7 te gaan oefenen/ te gaan doen. Dus daar houden we ons aan.

4 jaar geleden

Onze kleine man van 6 maanden zit ook al in de kinderstoel. Ging heel hard huilen in de newbornseat op een gegeven moment. Maar ook niet te lang omdat ik bang ben dat t niet goed is voor de rug.... geen idee of dat een terechte angst is overigens. Hij hangt ook wat naar voren terwijl hij dat niet doet als je m gewoon zo op de grond zet. Zitten vindt hij sowieso veel leuker dan liggen... Leuke foto's! Ik doe ook even mee

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Hai, ja wij laten onze dochter in de kinderstoel zitten, max 15 a 20 minuut ...
wat een toeties allemaal. Kei leuke fotos en allemaal even schattig. 😍, onze dochter is net 5,5 mnd geworden, en zitten op schoot gaat wel goed, maar op de grond of in de bumbo seat gaat ze toch helemaal naar voren leunen of naar haar rechterkant leunen. 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Hier nog in de winkel, en 5 maand, nu 6 maanden en zit hij thuis heerlijk bij iedere maaltijd in de stoel

4 jaar geleden

Onze dochter zit ook al in de kinderstoel en ze vindt het geweldig! Op de foto was ze nog maar 5 maanden, nu al 6,5 maand. Ze zit dan savonds tijdens het avondeten ongeveer 30 minuten in de kinderstoel. Gaat prima! Ze kan een paar minuutjes los zitten, maar nog niet helemaal zelfstandig, ik blijf er wel bij.

VRIEND

4 jaar geleden

Ook onze zoon eet gezellig mee in de kinderstoel. Wel nog een handdoek als extra steun ertussen.

4 jaar geleden

Nee, we hebben het geprobeerd maar ik las dat als je kindje nog niet kan zitten het niet goed is voor de rug. Wij geven daarom de hapjes in een wipstoel op de bank, waar we uiteraard bij blijven

4 jaar geleden

Jep ook hier zit madame al in de stoel newborn set was geen succes meer. Nu 6m en 3 weken en heeft vandaag aanstalte gemaakt met kruipen 🙈

4 jaar geleden

Ons zoontje is 6.5 maand en zit in de newbornseat. Hij kan nog niet zelfstandig zitten dus is nog te vroeg voor de kinderstoel.

4 jaar geleden

Hier zit hij voor te spelen mee aan tafel, maar eten is in de wipper :)

4 jaar geleden

Ons zoontje is 6.5 maand en zit in de newbornseat. Hij kan nog niet zelfsta ...
Hier hetzelfde verhaal. Al probeert ze er wel steeds uit te komen 🤣

4 jaar geleden

James zit regelmatig in de stoel. Is 7.5 maand (met correctie 6mnd) hij wil er graag bij horen. Ik leg hem wel na 20 minuten altijd even neer omdat hij nog niet zelfst van lig naar zit kan.

4 jaar geleden

Dank je wel voor al jullie berichtjes. De kleine man zit nu ook in de stoel 🪑

4 jaar geleden

Joris vindt de stoel echt fantastisch, hoewel het eten geven nog een hoop geklieder is, omdat hij zo staat te bouncen (heeft daar nog iemand last van bij de trip trap? Zelfs als we het plankje naar beneden zetten kan hij precies op die metalen staaf staan). Heel hard speelgoed op het tafeltje slaan is ook heel erg fijn (en op de grond gooien).

4 jaar geleden

Reactie op marleenvw

Joris vindt de stoel echt fantastisch, hoewel het eten geven nog een hoop g ...
Nóg leuker dan de kinderstoel is trouwens de draagrugzak, dat kunnen zitten is een feest 😊

4 jaar geleden

Ons zoontje van 6 maanden + 2 weken zit ook al in zijn triptrap stoel! Gezellig bij ons aan tafel. Hij vindt het geweldig. Het is elke avond een hoop geklieder maar wel heel erg leuk.

4 jaar geleden

Hier ook al in de kinderstoel sinds gisteren. Maud is nu 6 maanden en 3 weken. Ze heeft het naar haar zin.

4 jaar geleden

Ik moet zeggen dat ik na deze post toch wat strenger ben geworden en max 10 minuten aanhoud nu. Ik vind het terecht om voorzichtig te zijn met het ruggetje!

4 jaar geleden

Jay blij met z’n nieuwe stoel. Vanaf 6 maanden zit hij bij ons aan tafel. Zitten in de wipstoel en eten was niet te doen meer, daar is hij veel te beweeglijk voor