48 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Onze dochter is 3.5 maand en slaapt ook nog niet door hoor.. 😉 ze krijgt r ...
hier ook precies dat ritme. Ik vind het best lastig! haha

4 jaar geleden

Is heel normaal hoor. Doorslapen is juist uitzonderlijk

4 jaar geleden

Ons zoontje is 14 weken en slaapt nu de nachten door. Wij hebben als tips gekregen hem elke avond in bad te doen vanwege ze dan ook ritme krijgen, en dat heeft goed geholpen! Ook het inbakeren zijn wij mee begonnen toen hij 3 weken was, hiermee krijgt hij veel rust en valt tijdens de fles meteen in slaap. Slaapt ongeveer van 21:00 uur tot 6:30, als hij niet naar de opvang hoeft slaapt hij door tot 9:00 uur of 10:00 uur.

4 jaar geleden

Reactie op ikbenleo

Hoeveel cc geef je je zoontje? Mijn dochter van 14 weken slaapt van 2300 u ...
Míjn zoontje krijgt 6 tot 7 keer voeding nu en dat varieert tussen de 120 en 160ml. Net wat hij wil drinken

4 jaar geleden

Reactie op Kim-1

Ons zoontje is 14 weken en slaapt nu de nachten door. Wij hebben als tips g ...
Oh nice, mijn zoontje vind het inbakeren maar niks en doet er alles aan om zich eruit te wurmen. Dus doe het niet meer.

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Ja ik hoor het nu meer, het is inderdaad mijn eerste kindje en dan wordt je ...
Wat heerlijk, kon je in ieder geval even bijslapen. Mijne is nu bijna 20 weken en komt nog steeds elke 3 uur of vaker voor bv. Hij gaat ongeveer 8 uur slapen en dan tussen 22-23, 1-2, 4-5, 7-8. Hij heeft een paar keer 4,5 uur ertussen gehad, maar helaas nog niet langer. Ik heb elke avond weer goede hoop haha, maar goed hij heeft er blijkbaar behoefte aan en inderdaad laten huilen dat doe ik niet. Bedankt voor het openen van dit topic want ik begon ook te denken dat het niet normaal was. En voor iedereen die zegt dat hun baby 6 uur achter elkaar slaapt, dit wordt op deze leeftijd al doorslapen genoemd, wees er blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op Marieke28

Wat heerlijk, kon je in ieder geval even bijslapen. Mijne is nu bijna 20 we ...
Dank je, precies. Nou vannacht kwam hij weer als altijd om 3 uur vannacht dus het is nog niet altijd. Ach zolang we een blije baby hebben is het prima:-)