4 Reacties

één maand geleden

Hii, Bij ons zoontje duurde het ook wat langer en men begon al snel over "autisme" rond zijn 3e. Maar wij dachten nee het komt echt wel en wij zijn hem toen extra gaan stimuleren en vanaf dat hij ong. 3,5 was sprak hij opeens steeds meer woorden en dat ging extra goed toen hij eenmaal naar school en de BSO ging. Gaat jouw zoontje al naar school of begint hij in september?

één maand geleden

Reactie op Chiara03

Hii, Bij ons zoontje duurde het ook wat langer en men begon al snel over "a ...
Nee mijn zoontje kan helaas niet naar regulier onderwijs. Hij praat echt nog geen woord. Hij zit momenteel op speciaal dagverblijf. Waar hij op blijft tot er vooruitgang komt in ze ontwikkeling en zal gaan praten. En hij eraan toe is om uiteindelijk die stap te maken naar een reguliere basisschool.

één maand geleden

Reactie op BoysMommy 💙

Nee mijn zoontje kan helaas niet naar regulier onderwijs. Hij praat echt no ...
Hij is nu 4.5

één maand geleden

Reactie op BoysMommy 💙

Nee mijn zoontje kan helaas niet naar regulier onderwijs. Hij praat echt no ...
De tips die wij destijds hadden gekregen waren: meer voorlezen (korte verhaaltjes), de dag met hem voor- en na bespreken, veel* YouTube Kids laten kijken met de focus op de eenvoudige Nederlandstalige tel- en alfabetfilmpjes ("Pretlettertjes" bijvoorbeeld). *Veel = echt meer dan 1 uur per dag, ja dat was misschien veel maar het heeft geholpen en vanaf dat hij naar de basisschool gaat (feb.) zijn we de tablettijd weer gaan afbouwen. Hopelijk heb je er iets aan🙏🏽