20 Reacties

5 jaar geleden

Ik kom uit Breda! 😁

5 jaar geleden

Reactie op DebV

Ik kom uit Breda! 😁
Leuk! Ik woon in Etten-Leur! 😊 Hoeveel weken ben je? Hoe oud ben je? Als ik vragen mag haha.

5 jaar geleden

Reactie op AnnevdBrand

Leuk! Ik woon in Etten-Leur! 😊 Hoeveel weken ben je? Hoe oud ben je? Als i ...
Hi Anne, Dan wonen we in de buurt 😊 Ik ben 35 jaar en 19 weken zwanger. En jij?

5 jaar geleden

Reactie op DebV

Hi Anne, Dan wonen we in de buurt 😊 Ik ben 35 jaar en 19 weken zwanger. En ...
Leuk! Ik ben 22 jaar en 17 weken zwanger

5 jaar geleden

Hi! Hier uit Breda, 30 jaar en 18 weken zwanger!

5 jaar geleden

Hi, ik kom uit Roosendaal en ben nu 17+5

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Hi, ik kom uit Roosendaal en ben nu 17+5
Hi! Wat leuk! Lopen we bijna gelijk. Ik vandaag 18 weken 😊 tot voor kort woonde ik ook jarenlang in Roosendaal. Nu Etten-Leur. Hoe oud ben je? En is dit je eerste kindje? 😊

5 jaar geleden

Oké, leuk zeg! Ik ben 29 jaar en heb al een dochtertje van 2,5

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Oké, leuk zeg! Ik ben 29 jaar en heb al een dochtertje van 2,5
Wat leuk! Weet je al of ze een broertje of zusje krijgt?

5 jaar geleden

Nog niet, over 2 weken hebben we de 20w echo, dan weten we “eindelijk” wat het gaat worden🙂🙂

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Nog niet, over 2 weken hebben we de 20w echo, dan weten we “eindelijk” wat ...
Allebei leuk! Snap de nieuwsgierigheid! Wij hebben een paar weken terug een Pretecho laten maken. Vond het al te lang duren haha. Overduidelijk een jongen bij ons 😊

5 jaar geleden

Moet ook wel zeggen dat m’n geduld aardig op begint te raken, haha🙈😉 nog eventjes.. Ooh leuk een jongen💙 is het je eerste?

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Moet ook wel zeggen dat m’n geduld aardig op begint te raken, haha🙈😉 nog ...
Haha snap ik! Voel je de baby al? Mijn eerste ja 😊 mijn partner heeft al een zoontje van 5 jaar.

5 jaar geleden

Jaa al best wel een tijdje, de ene dag heel beweeglijk dan soms dagen niet.. en bij jou? Morgen heb ik gelukkig weer een controle, altijd fijn om het hartje weer te horen🤗 Ooh leuk! Wordt ie grote broer dan!🙂

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Jaa al best wel een tijdje, de ene dag heel beweeglijk dan soms dagen niet. ...
Leuk! Ik precies hetzelfde. Meestal voel ik hem elke dag wel eventjes. Afgelopen 2 dagen toevallig niet. Maar vanochtend weer wel! Geeft zo'n fijn gevoel om hem te voelen. 😊 ah leuk! Veel plezier morgen bij de controle, altijd leuk inderdaad! Ja hij wordt grote broer! We gaan het zaterdag vertellen. 😊 eerst donderdag nog de 20 weken echo. Ook heel veel zin om hem weer te zien 💙 maar ook een beetje spannend zo'n 20 weken echo.

5 jaar geleden

Hoi! Ik heb deze app net gedownload en zie toevallig gelijk dit bericht. Is er nog een groepsapp aangemaakt? Ik ben nu bijna 19 weken zwanger van de eerste, ben 30 jaar en kom uit Roosendaal 😁

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Via een ander topic hebben we wel een groepsapp aangemaakt met mensen omgeving Uden etc. Ook in Brabant. Daar zit ik ook in. Zoek even naar 'whatsapp groepje Noord-Brabant' met het bericht van Chloe. Als je haar een mailtje stuurt (email adres staat in de berichten eronder) kan zij je ook toevoegen als je wilt 😊

5 jaar geleden

Reactie op AnnevdBrand

Leuk! Ik precies hetzelfde. Meestal voel ik hem elke dag wel eventjes. Afge ...
Al eventjes geleden, maar was je 20w echo goed? Toch altijd spannend! Ik heb vorige week 20w echo gehad en weten sinds dan ook dat het ook een jongen gaat worden!💙🙂

5 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Al eventjes geleden, maar was je 20w echo goed? Toch altijd spannend! Ik he ...
Aaah super leuk!!! 💙 voel je je goed? Ja de 20 weken echo was helemaal goed en het zoontje van mijn partner is helemaal dol enthousiast. Zo leuk! 😊

4 jaar geleden

Ik kom uit Roosendaal. Nu 24+2 weken zwanger van een babyboy💙