61 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Ik vind het raar dat u vriendin mochte doornemen, tenzij dat haar medicatie ...
En helpt therapie of blijft het moeilijk. Je hebt hiervoor al een depressie daarom. Het is niet ontstaan door de zwangerschap? Hormonen kunnen het idd verergeren. Bij mij is het ontstaan door de zwangerschapshormonen.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

En helpt therapie of blijft het moeilijk. Je hebt hiervoor al een depressie ...
Ik nam ook 20 mg, t is te zien welke merk van medicatie, soms helpt de thérapie en soms niet, maar kblijf op mijn tanden bijten. Die zwangerschaps hormonen maakt het zeker niet gemakkelijk,volgens mijn psychiater is veel wandelen een antidepressiva, maar ik ben zodanig bang van de mensen dat buiten gaan mij niet lukt. Probeer dat eens en je ziet wel hoe je voelt

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Ik nam ook 20 mg, t is te zien welke merk van medicatie, soms helpt de thér ...
Vandaag bij de gynecoloog geweest alles is gelukkig goed met de baby. Verder heeft ze me toch een antidepressiva gegeven waar ik morgen mee start. Ze schreef me 1 voor dat geen kwaad kan voor de baby. Effe aankijken hoe ik me hierna voel. Ze zij de stress is soms erger dan antidepressiva zelf.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Vandaag bij de gynecoloog geweest alles is gelukkig goed met de baby. Verde ...
Khoop voor u dat het zal helpen, als ik had geweten dat we toch antidepressiva mag nemen, ging ik nooit gestopt hebben, kvind raar waarom ze tegen mij al die jaren zeggen en nu nog dat ik het niet mag nemen tijdens het zwangerschap,ze weten nochtans dat ik niet goed kan functioneren zonder medicatie.de 15 de moet ik terug naar de gyneacoloog kzal hem vragen waarom ik niet mochte doornemen, terwijl somige het wel neemt. Echt ik hoop voor je dat die medicatie u een beetje rust ga geven en minder stress.

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Khoop voor u dat het zal helpen, als ik had geweten dat we toch antidepress ...
Dankjewel rosaria Het is nooit te laat op weer te starten. Het hangt alleen af van welke antidepressiva je moet nemen. Denk dat het daaraan ligt maar genoeg vrouwen die het nemen tijdens de zwangerschap en alles was daarna goed. Men huisarts zij ook dat het niet kan en mijn gynaecoloog wel. De huisarts van men vriendin zei weer van je mag niet stoppen ze nam het daarvoor al jaren en ze heeft ondertussen een Gezonde dochter van 1 jaar. Vraag het weer na als het echt niet kan moet je wel. Dankjewel en ik hoop dat je ook snel je rust vind en dat je wel iets krijgt wat je helpt. Virtuele knuffel x

4 jaar geleden

Het ligt er idd aan welke antidepressiva je had. Citalopram bijvoorbeeld mag je gewoon door blijven slikken.

4 jaar geleden

Hey hey.. Ik ben idd gestart bij een psychologe. En ik probeer de negatieve spiraal te doorbreken maar het is moeilijk. Maar! Moeilijk gaat ook 💋💋

4 jaar geleden

Hallo dames Hoe is het met jullie?

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo dames Hoe is het met jullie?
Kan beter, gisteren terug beginnen flippen door rare gedachten, en jij hoe voel je nu met het starten van de medicatie

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Kan beter, gisteren terug beginnen flippen door rare gedachten, en jij hoe ...
Heel slecht heb sinds gisteren hele dag angstgevoelens. En niks geslapen vannacht. Kan bijwerkingen zijn maar voel me slechter dan ervoor dus ik ga er denk ik mee stoppen. Blijf me ook schuldig voelen tegenover de baby. Ik ga 2,5 maand uitzetten zonder en hoop dat het meevalt.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Heel slecht heb sinds gisteren hele dag angstgevoelens. En niks geslapen va ...
Ken da gevoel,ik ook heb constant angstgevoel, pffff niet leuk, moet je ook volhouden tot Februari,

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Ken da gevoel,ik ook heb constant angstgevoel, pffff niet leuk, moet je ook ...
Jaa tot februari ik hoop dat ik gewoon beval op 37/38 weken. Het is zo zwaar! Slaap je snachts?

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Jaa tot februari ik hoop dat ik gewoon beval op 37/38 weken. Het is zo zwaa ...
Nee, ik slaap echt niet goed s nachts, en dat al paar maanden,denk dat ik op n duur oververmoeid zal geraken. Ik hoop ook om nog in januari te bevallen, de kleine weegt al nu superzwaar, kwil terug normaal functioneren,

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Nee, ik slaap echt niet goed s nachts, en dat al paar maanden,denk dat ik ...
Als je niet kan slapen kan je me steeds berichten houden we elkaar tenminste gezelschap. Wanneer is je uitgerekende datum en hoeveel weegt je baby nu?

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Als je niet kan slapen kan je me steeds berichten houden we elkaar tenminst ...
Okay geen probleem, kunnen we elders anders berichten buiten hier, via WhatsApp ofzo,

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Als je niet kan slapen kan je me steeds berichten houden we elkaar tenminst ...
Ik ben uitgerekend voor 5 Februari, en mijn dochter woog aan 24 weken al 1kilo 95gram,

4 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Ik ben uitgerekend voor 5 Februari, en mijn dochter woog aan 24 weken al 1k ...
Oh dat ja wel goed bijgekomen dan zelfs boven de curve. Bij mij een 900 gram bij 25 weken en ben 13 februari uitgerekend

4 jaar geleden

Hallo allemaal, hier ook een zwangerschapsdepressie. Ben ook begonnen met antidepressiva en slaapmedicatie. Vond het een hele stap en voel me ook schuldig naar de baby toe, omdat het ook bij de baby komt. Hebben jullie dat gevoel ook en hoe gaan jullie ermee om?

4 jaar geleden

Reactie op Vita bene

Hallo allemaal, hier ook een zwangerschapsdepressie. Ben ook begonnen met a ...
Hallo Aggie Ik snap wat je bedoelt dat heb ii dus ook en door alle bijwerkingen ben ik na een week weer aant afbouwen en stoppen. Ik hoop dat ik het volhoud zo tot februari. Maar slaapmedicatie?? Ik mocht dat absoluut niet. Hoeveel weken ben je nu? Sterkte

4 jaar geleden

He dames, ik wil ook geen medicatie. Heb gesprekken bij de huisarts en heb vanmorgen genoten van een zwangerschapsmassage. Ik heb soms een goede nacht, maar grotendeels is knudde met paniekaanvallen en veel gewoel en gedraai. Overdag red ik me vaak wel als ik maar iets te doen heb, plan het zo dat ik iedere dag wel even de deur uit moet voor een boodschap. Helaas krijg ik totaal geen begrip van mijn werkgever. Zit nu 4 weken thuis en heb al zeker 6x gevraagd om een gesprek met de arbo, maar dat blijven ze uitstellen. Nu willen ze mij morgenochtend spreken op kantoor... Ik weet dus nu al dat vannacht verschrikkelijk zal gaan worden en zie er ondanks adviezen van huisarts en verloskundige enorm tegenop.