7 Reacties

één jaar geleden

Inmiddels geen 5 weken meer, maar 12. Maar het wachten tot de eerste echo was een hel inderdaad, zwaarste 4 weken van mijn leven 😂

één jaar geleden

Hoe heb je het overleeft die 4 weken...het vervelende is ook nog ik heb totaal geen symptomen ofnaja ik zie licht blauwe aderen op mijn borsten lopen..oja en heb het wel erg koud krijg het gewoon niet warm..

één jaar geleden

Ik heb mezelf beloofd er niet te veel mee bezig te zijn. Ging natuurlijk voor geen meter, zeker door al die zorgwekkende posts hier op dit forum werd ik super onzeker! Dus die heb ik vanaf die tijd ook steevast vermeden. En wat enigszins hielp was een dagboekje bijhouden zodat ik toch alles van me af kon schrijven. 😅

één jaar geleden

Ik ben net 7 weken zwanger en heb over 1,5 de eerste echo. Vind het echt moeilijk om mijn hoofd overal bij te houden. Veel naar buiten, dat helpt voor mij

één jaar geleden

Sharrie1995 Durf jij wel gewoon van alles te doen, zonder bang te zijn dat er iets mis gaat?

één jaar geleden

Reactie op Sharrie1995

Ik ben net 7 weken zwanger en heb over 1,5 de eerste echo. Vind het echt mo ...
. Zie reactie onder je bericht..

één jaar geleden

Reactie op Rianne_verberne

Sharrie1995 Durf jij wel gewoon van alles te doen, zonder bang te zijn dat ...
Ik ben wel bang dat er iets mis gaat. Vooral met kleine dingen zoals iets verkeerds eten of drinken. Ik let er wel op maar zeker voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik dingen gegeten en gedronken die ze afraden. Daar zit ik wel mee! Verder probeer ik alles te doen zoals normaal voor zover het gaat, maar spannend vind ik het zeker