6 Reacties

3 jaar geleden

De swimtrainer de rode vond de 1e en 2e fijn de 3e had liever een gewone zwemband want die had niet zo'n grote behoefte aan veel watercontact. En vanaf ongeveer 2 tm 6 jaar hier de sevylor puddlejumpers daar liggen ze altijd goed mee in het water❤

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

De swimtrainer de rode vond de 1e en 2e fijn de 3e had liever een gewone zw ...
Klopt het dat de swimtrainer wel onstabiel is in het water? Het naar voren of naar achter kukelen als ze naar achteren kijken? Of had jij deze niet? https://www.bol.com/nl/p/freds-zwemtrainer-rood-6-tot-18-kg/1004004009898597/?suggestionType=browse&bltgh=kUSIWtYMENZFCrFlsaxOAA.1.6.ProductTitle&Referrer=ADVNLPPcef24100695366510065bba51d000033099&utm_source=33099&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl#modal_open

3 jaar geleden

Lees ook even mee, ben er ook naar op zoek😁

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Klopt het dat de swimtrainer wel onstabiel is in het water? Het naar voren ...
Deze had ik ook! Bij mijn oudste vond ik het echt gevaarlijk. Hij is best stevig gebouwd en hij hing echt over de band heen🤷‍♀️ keukelde zo voorover als je niet oplet en hij vond het zelf ook een vreselijk ding🤣 mijn jongste is tenger gebouwd en die blijft er wel mooi netjes in drijven. Misschien dat postuur ook nog verschil maakt.. geen idee.

3 jaar geleden

Deze schijnen goed te zijn

3 jaar geleden

En zo’n vestje ziet er ‘veilig’ uit alleen weet nou niet wat het beste is bandjes of zo’n vestje