7 Reacties

2 jaar geleden

Ik zwem af en toe in zwembad on de buurt/opa en oma weer buiten zwembad staan. Baby badjes doe ik niks om. Grote bad heb ik zwembandjes en voor vakantie zo'n zwembandje can t merk sevylor.

2 jaar geleden

Voor in het zwembad gebruiken wij voor onze 2 jarige de rode Fred's zwemtrainer. Daarmee kan hij lekker zijn gang gaan. (Hij kan alleen zijn voeten niet zien als hij op de kant staat haha.)

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon van die oranje Intex zwembandjes, dat gaat heel goed.

2 jaar geleden

Wij hebben een puddle jumper. Super fijn. Maar zwemmen niet heel vaak. Alleen op vakantie en pas 1 x in het zwembad in NL.

2 jaar geleden

Wij doen nu al een tijdje aan peuterzwemmen. Wij gaan dan km de woensdag en ze doet het ook af en toe met haar oma. Vindt onze dochter van 2 jaar heerlijk. Tijdens de les mogen haar Intex zwembandjes af. Na de les moeten ze er weer om. We zijn ook echte strandgangers dus ze is dol op water, zand en buiten zijn. Toen ze kleiner was hadden we een zwemband voor haar maar daar vond ze niks aan. Zwembandjes houden de rest van haar lichaam vrij dus dan kan ze vrijer bewegen. Veel dobber plezier!

2 jaar geleden

Wij zwemmen zo nu en dan.. wij hebben voor onze dochter van 2 jaar gewone zwemvleugels en ook hebben we een puddle jumper.. dat gaan echt super goed aangezien onze dochter een “waterrat” is.

2 jaar geleden

Hier gaan we vaak naar de camping en doe ik bij me dochter van 2.5 gewoon zwembandjes aan, ze moet vrij kunnen bewegen anders vind ze er niks aan.