11 Reacties

5 jaar geleden

ik had dit ook, warme kruik helpt echt heelveel succes

5 jaar geleden

Me too.. afgelopen nacht draaide ik me iets te snel om.. kreeg toch een steek in de onderbuik wat door trok.. nu 14+5

5 jaar geleden

ik 14 weken en een lekker buikje al. en heb echt al 2 weken banden pijn. maar tot nu toe alleen met snek opstaan of gekke plotselinge bewegingen. het hindert me gelukkig nog niet!

5 jaar geleden

Accepteren dat het erbij hoort meer kun je niet doen helaas

5 jaar geleden

Ik herken het! Wat soms ook kan helpen (zelfde effect denk ik als een kruik) is een warme douche kop op de onderkant van je buik drukken. Dat ontspant enorm de banden!

5 jaar geleden

Ik voel het ook bij het omdraaien in bed. Ik heb gelezen dat het helpt dat je je buikspieren iets aanspant.

5 jaar geleden

Ja, ik heb het ook.. banden of je spieren. Ik heb bijv zoveel overgegeven dat ik daar ook mega spierpijn heb.

5 jaar geleden

Jaa ik maak me dan zorgen van is alles wel goed ? Vorige week met 14 weken echo gehad en alles was goed. Maar voelt als een zeurende stekende pijn. Geen buikpijn ofzo maar aparte pijn is mijn 1e zwangerschap dus weet niet wat wel hoort en niet 😂🙈

5 jaar geleden

Ik merk het ook bij omdraaien. Het helpt voor mij als ik eerst mijn benen wat optrek en dan omdraai. Als ik dat niet doe voel ik direct een flinke pijnscheut.

5 jaar geleden

Ja herkenbaar! Ik ben 14,5 week en heb hetzelfde. Ik heb het gecheckt bij de verloskundige maar ze zei dat het geen kwaad van. Goed zelfs zei ze, want dat betekent dat je baarmoeder en je kindje groeit :-)

5 jaar geleden

Ik heb het sinds 12 weken. Snachts Had ik het soms zo erg dat ik mijn benen niet kon trekken, anders kreeg ik een pijnscheut. Voelt een beetje als een verrekte spier..