20 Reacties

5 jaar geleden

Ja ben nu 14 weken en ook weer extreem moe. Ben vanaf week 10 tot 12 iets minder moe geweest maar toen kwam t weer heel extreem terug..

5 jaar geleden

Je lichaam is nog steeds een mensje aan het creëren. Logisch dat je moe bent! Pak gewoon lekker je rust waar nodig

5 jaar geleden

Je lichaam is nog steeds een mensje aan het creëren. Logisch dat je moe ben ...
Jaa dat doe ik ook! Slaap best veel alleen vind me vriend dat niet altijd zo leuk 🤣🤣

5 jaar geleden

Yes. Morgen 16 weken en ik slaap iedere middag nog met onze peuter mee. Daarnaast hou ik t savonds met moeite vol tot een uur of 9 . Ik werk hierdoor ook maar halve dagen.

5 jaar geleden

Vandaag 16 weken, ik doe geen middagslaapje meer (deed dat weleens indien nodig) maar hou het s avonds niet langer vol dan 20.00/20.30 uur, ga dan netflixen maar val dan vaak al snel in slaap. Wallen wel aanwezig! Ben benieuwd mag maandag weer werken na 3 weken vrij...32 uur in de zorg...gelijk 6 diensten volgende week...🤯

5 jaar geleden

Reactie op RFW

Ja ben nu 14 weken en ook weer extreem moe. Ben vanaf week 10 tot 12 iets m ...
Herkenbaar, ik was al zo blij toen! Maar dan komt het weer terug na 2 weken..

5 jaar geleden

Herkenbaar helaas, hier heb ik me in week 13 en 14 weer wat energieker gevoeld maar sinds deze week, week 15, is het weer ellende en is de extreme vermoeidheid weer terug. Hier duik ik met regelmaat overdag terug mijn bed in en dan kan ik uren slapen..

5 jaar geleden

Helaas bij mij ook herkenbaar😫 kan heel de dag dooe blijven liggen en slapen😴

5 jaar geleden

Yes heel moe😫 vet stom dat je niet alles (meer) kan doen. Het is tijdelijk maar soms ook heel irritant. Ben elke dag opnieuw aan het zoeken naar balans 😅

5 jaar geleden

16 wk en ik herken dit.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar (16+3) . Ik slaap nog steeds iedere dag een keer overdag, soms een half uurtje maar soms ook 3 uur. Hoor wisselende ervaringen hiermee, voor sommigen stopt het tussen de 12 en 20 wk, maar sommige mama’s hebben er de hele zwangerschap last van. Ik probeer mijn klusjes een beetje te verdelen en genoeg rustmomenten in te lassen iedere dag.

5 jaar geleden

15weken. En ja, is ook bij mij. Voor de kleinste inspanning ben ik al moe.

5 jaar geleden

Ik ben 14+4 en van week 10 tot 12 minder moe, maar sinds ander halve weer bekaf helaas!

5 jaar geleden

Hier bijna 16 weken! Ook heeeel moe nog steeds. Doe wel dingen maar na 2 uurtjes bekaf
Herkenbaar, ik kijk zo uit naar het moment dat ik me weer een beetje normaal ga voelen. Word er echt moedeloos en sip van 😢 Bij mij is het niet alleen vermoeidheid maar ook een lage bloeddruk, ik kan dus eigenlijk überhaupt niets actiefs doen. Heeel frustrerend

5 jaar geleden

Ik werk in twee diensten, een week van half 7 tot 15u en de andere week van half 4 tot 24u dat word erg zwaar, thuis doe ik koken en meer krijg ik niet gedaan helaas

5 jaar geleden

Reactie op Melanie94

Ik werk in twee diensten, een week van half 7 tot 15u en de andere week van ...
Daarbij is mijn bloeddruk te laag en vaak heel duizelig en zelfs flauwvallen

5 jaar geleden

In het begin was het erger bij mij. Sliep 2-3x perdag

2 jaar geleden

Och 15 weken hier voel alsof t kind me leven uitzuigt.. wanneer kunnen we verwachten dat dit beter wordt joh

2 jaar geleden

O man, ik raak gewoon geïrriteerd van mezelf. Hier 15 weken en 3 dagen. Het enige wat ik kan, is lamlendig op de bank of bed hangen. En het is niet dat ik niet genoeg slaap ‘s nachts. Gelukkig heb ik een begripvolle man, want ik zou mezelf allang zat zijn. Zoveel artikelen die beloven dat je je in je tweede trimester geweldig ga voelen. Niet dus. Ik snap echt niet hoe vrouwen met een fysiek zware baan dit doen. Of als ze ook nog voor een peuter moeten zorgen. Als ik nu al zo uitgeput ben, hoe moet dat dan als de baby er eenmaal is. Voel me nu al een zombie.