20 Reacties

5 jaar geleden
Je lichaam is nog steeds een mensje aan het creëren. Logisch dat je moe bent! Pak gewoon lekker je rust waar nodig

5 jaar geleden
Vandaag 16 weken, ik doe geen middagslaapje meer (deed dat weleens indien nodig) maar hou het s avonds niet langer vol dan 20.00/20.30 uur, ga dan netflixen maar val dan vaak al snel in slaap. Wallen wel aanwezig! Ben benieuwd mag maandag weer werken na 3 weken vrij...32 uur in de zorg...gelijk 6 diensten volgende week...🤯

5 jaar geleden
Helaas bij mij ook herkenbaar😫 kan heel de dag dooe blijven liggen en slapen😴

5 jaar geleden
Heel herkenbaar (16+3) . Ik slaap nog steeds iedere dag een keer overdag, soms een half uurtje maar soms ook 3 uur.
Hoor wisselende ervaringen hiermee, voor sommigen stopt het tussen de 12 en 20 wk, maar sommige mama’s hebben er de hele zwangerschap last van. Ik probeer mijn klusjes een beetje te verdelen en genoeg rustmomenten in te lassen iedere dag.

5 jaar geleden
Ik ben 14+4 en van week 10 tot 12 minder moe, maar sinds ander halve weer bekaf helaas!

5 jaar geleden
Hier bijna 16 weken! Ook heeeel moe nog steeds. Doe wel dingen maar na 2 uurtjes bekaf

5 jaar geleden
Herkenbaar, ik kijk zo uit naar het moment dat ik me weer een beetje normaal ga voelen. Word er echt moedeloos en sip van 😢 Bij mij is het niet alleen vermoeidheid maar ook een lage bloeddruk, ik kan dus eigenlijk überhaupt niets actiefs doen. Heeel frustrerend

2 jaar geleden
O man, ik raak gewoon geïrriteerd van mezelf. Hier 15 weken en 3 dagen. Het enige wat ik kan, is lamlendig op de bank of bed hangen. En het is niet dat ik niet genoeg slaap ‘s nachts. Gelukkig heb ik een begripvolle man, want ik zou mezelf allang zat zijn. Zoveel artikelen die beloven dat je je in je tweede trimester geweldig ga voelen. Niet dus. Ik snap echt niet hoe vrouwen met een fysiek zware baan dit doen. Of als ze ook nog voor een peuter moeten zorgen.
Als ik nu al zo uitgeput ben, hoe moet dat dan als de baby er eenmaal is. Voel me nu al een zombie.