27 Reacties
5 jaar geleden
Groeit de baby wel goed? Ik denk dat je t nu snel gaat zien, de kleine komt 100gr per week aan.
5 jaar geleden
Heerlijk lijkt me dit. Dan zit je buik voorlopig niet in de weg 😂 Hoe was je 20 wekenecho?
5 jaar geleden
Dit had ik ook bij mijn eerste kindje. Pas met 27 weken begon het te groeien. Hij is met 39 weken geboren en was iets groter dan gemiddeld.
Nu bij de tweede heb ik al een buikje sinds 12 weken. Zie foto.
Niets veranderd qua postuur of kilo's, dus het is gewoon per zwangerschap anders. Maak je vooral geen zorgen😉

5 jaar geleden
Reactie op floortjevh
Groeit de baby wel goed? Ik denk dat je t nu snel gaat zien, de kleine komt ...
Volgens de 20 weken echo liep ze zelfs iets voor op de groei, verder voel ik haar ook heel duidelijk bewegen, maar het blijft bizar. Elke week denk ik en nu komt het, en er komt niks😅
5 jaar geleden
Reactie op Altay2018
Dit had ik ook bij mijn eerste kindje. Pas met 27 weken begon het te groeie ...

Zoo! Wat een verschil wel heel mooi buikje heb je
5 jaar geleden
Reactie op tweedeopkomst
Heerlijk lijkt me dit. Dan zit je buik voorlopig niet in de weg 😂 Hoe was ...
Die was goed toen was ze 20 cm
VRIEND
5 jaar geleden
Ah heerlijk ik ben jaloers hahaha
Die buik van mij zit me enorm in de weg 😅 dat ik denk ik knap in december en januari uit m’n eigen huid.
5 jaar geleden
Dit verschilt echt per persoon , ik had ook gewoon geen kwaaltjes en geen zichtbare buik , zei altijd tegen mijn echtgenoot , moesten die echo’s er niet zijn zou ik niet geloven dat ik zwanger ben 😅. Maar goed ben nu 27 weken en 4 dagen en mijn buik maakt wel een groeispurtje , het is nog altijd geen enorme buik maar je ziet nu wel dat ik zwanger ben .
5 jaar geleden
Volgens de 20 weken echo liep ze zelfs iets voor op de groei, verder voel i ...
De verloskundige zou zeggen wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.
Ik heb ook echt een heel klein buikje en bijna niemand ziet goed dat ik zwanger ben. Kunnen er maar beter van genieten. Ik ben begonnen met 56 kilo en zit nu met 24 weken op 60 kilo.
5 jaar geleden
Oh wow, ben jaloers op je 😋 Vannacht weer uren wakker gelegen van de krampen, heup- banden- en bekkenpijn en tussendoor de vreemdste heftigste dromen 😖😰 Geniet ervan meid, dat buikje komt nog wel
5 jaar geleden
Ik ben van me zelf fors nu 24 weken zelf vindt ik dat je niks ziet hoor me moeder wel eens zeggen je krijgt nu toch een buikje. Maar ik zie het niet. Maar je gevoel dat je niet zwanger voelt heb ik ook heb ook geen kwaaltjes gehad. Voel hem regelmatig bewegen