14 Reacties

5 jaar geleden

Weeën?🤩❤

5 jaar geleden

Ik had dit afgelopen vrijdag ook. Bleken voor weeën te zijn, zette helaas niet door.. misschien bij jou wel?! Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op One Love

Weeën?🤩❤
Het is mijn 2e zwangerschap dus echte weeën herken ik wel (denk ik) 😋 het is ook meer constante pijn en niet met vlagen!

5 jaar geleden

Voorweeën of indalingsweeën!

5 jaar geleden

Voorweeën of indalingsweeën!
Ze is al ingedaald dus denk dan idd voorweeen!

5 jaar geleden

Hier ook vandaag zo’n 4 uur last van gehad. Helaas zette het niet door en is er nu niks meer aan de hand.... Voor vriendlief fantastisch die wilde graag nog op de schaats komende dagen.

5 jaar geleden

Hier ook 38+6 en al heel de dag menstruatie kramp, heb nu sinds een halfuurtje ook steken daaronder. Hoop dat het doorzet. Succes dames 🥳

5 jaar geleden

Ik denk indalingsweeen of voorweeën.. Hier ook al 2 weken op en af kramp, maar niet regelmatig.. Hoop dat dit wat voorwerk is!

5 jaar geleden

Ik ben nu 38.2 weken zwanger en ik heb dit 2 weken geleden voor het eerst gehad. Ongeveer 3 keer per week en de laatste keer van 4 uur smiddags tot 1 uur snachts. Echt alsof je heel erg ongesteld gaat worden. De verloskundige gaf aan dat het gewoon voorbereiding kan zijn voor de bevalling of vermoeidheid van de buik. Dit is mijn 3e zwangerschap en dit heb ik bij de eerste 2 niet gehad.

5 jaar geleden

Misschien even de vk bellen. Ik heb het ook een paar dagen gehad, maar telkens maar een paar uur per keer. Ze gaf bij mij aan dat het ook op een blaasontsteking kon duiden als het de hele dag duurde.

5 jaar geleden

Indalingsweeën of oefenweeën denk ik... ik heb hier ook last van als ik weer ga liggen is het weg. Spannend he wanneer de baby nou komt 👶🏼🙈🎉

5 jaar geleden

Reactie op CHANNE93

Het is mijn 2e zwangerschap dus echte weeën herken ik wel (denk ik) 😋 het ...
Aha, mijn weeën waren bij de 1ste en 2e net menstruatie klachten. Tijdens onderzoek volledig ontsluiting. Vandaar dat Ik dacht weeën. Ik hoop dat het al minder is. Sterkte😊

5 jaar geleden

Reactie op One Love

Aha, mijn weeën waren bij de 1ste en 2e net menstruatie klachten. Tijdens o ...
Lekker hoor! Heb dit alleen met mn 1e mogen ervaren 🙏🏽 durf het bijna niet te hopen bij de 3e nu😣 heb bij deze 1 nacht gehad met voorweeën en naast menstruatie achtige krampen ook rug

5 jaar geleden

Ik heb daar nu last van als ik te veel op de been ben geweest. Als ik even een poosje echt plat op mijn zij ga liggen gaat het weer beter. Geen idee of je hetzelfde hebt :)