189 Reacties

5 jaar geleden

Jaa leuk hier 8wk en 1 dag

5 jaar geleden

Jaa leuk hier 8wk en 1 dag
Ik ook 8w 1 dag馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Ik ook 8w 1 dag馃榿
Ooo wat grappig hahaha gefeliciteerd en heel succes met de zwangerschap Heb jij last van sympthomen

5 jaar geleden

Jaaaa! Ik ben nu 7 weken en 3 dagen. Donderdag eerste echo, dan 8 weken als het goed is 馃挄

5 jaar geleden

Leuk! Hier precies 8 weken!

5 jaar geleden

Ooo wat grappig hahaha gefeliciteerd en heel succes met de zwangerschap He ...
Jij ook gefeliciteerd! Nee totaal niet馃榿 Bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Niet eens een beetje... Heel gek. Super veel geluk. Geen kwaaltjes betekent vaak een jongetje toch馃槄

5 jaar geleden

Leuk! Hier 7+2!

5 jaar geleden

Ik ben volgens de vk 8+1, vrijdag mijn eerste echo. Ben best wel benieuwd wat mijn exacte telling zal zijn. Veel succes allemaal. We kunnen het.

5 jaar geleden

Ik zou nu volgens mijn berekening 8+4 moeten zijn maar de eerste echo ben ik nu 7+2. Ik ben benieuwd wat de termijn echo zegt!

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Jij ook gefeliciteerd! Nee totaal niet馃榿 Bij mijn eerste zwangerschap ook n ...
Ja idd zeggen ze zonder kwaaltjes is een jongetie

5 jaar geleden

Ik 7+1, een een hele hoop kwaaltjes. Vorige 2 zwangerschappen ook heel veel kwaaltjes en heel veel overgeven, allebei twee gezonde jongens ;) xx

5 jaar geleden

馃榿 gezellig! Volgens eigen telling vandaag precies 8 weken zwanger van de 2e. Echo gisteren (met sterk kloppend hartje馃グ) zei 7+1 (paar dagen minder dus). We zullen zien wat de termijnecho over 3,5 week zegt! Voel me anders dan bij mijn eerste zwangerschap (jongen) dus ben erg benieuwd of dat nog wat betekent...

5 jaar geleden

Naar eigen berekening ben ik vandaag precies 8 weken. Echo gaf vrijdag 7 weken aan, zit er niet veel naast, maar wacht de termijn echo over 3 weken af 馃槏 ben wel ontzettend moe continu en heb vaak honger haha 馃槄

5 jaar geleden

7 weken en 5 dagen vandaag! Aanstaande dinsdag de eerste echo met 8 weken! 馃グ

5 jaar geleden

7 weken en 5 dagen vandaag volgens eigen berekening. Morgen de eerste echo! Super spannend. Hopelijk is alles goed! Eerste kindje trouwens 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op lord2020

Ja idd zeggen ze zonder kwaaltjes is een jongetie
Oh serieus wat grappig. Ik heb zelf sinds dag 1 het vermoeden dat we een jongetje krijgen en heb amper ergens last van! Zou ik dan gelijk hebben? 馃榿

5 jaar geleden

Hier 7 weken en 1 dag! Eerste kindje, eerste echo bij 10 weken... spannend! Op wat misselijkheid na en hele pijnlijke borsten na gaat het vrij soepel nog!

5 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen. Heel erg last van misselijkheid en daardoor geen zin in eten, alles smaakt ook minder lekker. Afgelopen woensdag een echo gehad omdat ik niet precies wist wanneer mijn laatste menstruatie was geweest. Uitgerekende datum staat op 12 februari dat is 1 dag na mijn eigen verjaardag. 馃槂

5 jaar geleden

ik ben 7 weken en 5 dagen. Volgens mijn eigen berekening 9 feb uitgerekend en dat is op m鈥檔 eigen verjaardag. dinsdag 7 juli pas eerste echo... Nog ff geduld

5 jaar geleden

8+4 hier 馃槉