Ooo wat grappig hahaha gefeliciteerd en heel succes met de zwangerschap
He ...
Jij ook gefeliciteerd!
Nee totaal niet馃榿 Bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Niet eens een beetje... Heel gek. Super veel geluk.
Geen kwaaltjes betekent vaak een jongetje toch馃槄
馃榿 gezellig! Volgens eigen telling vandaag precies 8 weken zwanger van de 2e. Echo gisteren (met sterk kloppend hartje馃グ) zei 7+1 (paar dagen minder dus). We zullen zien wat de termijnecho over 3,5 week zegt! Voel me anders dan bij mijn eerste zwangerschap (jongen) dus ben erg benieuwd of dat nog wat betekent...
Naar eigen berekening ben ik vandaag precies 8 weken. Echo gaf vrijdag 7 weken aan, zit er niet veel naast, maar wacht de termijn echo over 3 weken af 馃槏 ben wel ontzettend moe continu en heb vaak honger haha 馃槄
Hier 7 weken en 1 dag! Eerste kindje, eerste echo bij 10 weken... spannend! Op wat misselijkheid na en hele pijnlijke borsten na gaat het vrij soepel nog!
Ik ben nu 7 weken en 2 dagen. Heel erg last van misselijkheid en daardoor geen zin in eten, alles smaakt ook minder lekker. Afgelopen woensdag een echo gehad omdat ik niet precies wist wanneer mijn laatste menstruatie was geweest. Uitgerekende datum staat op 12 februari dat is 1 dag na mijn eigen verjaardag. 馃槂
ik ben 7 weken en 5 dagen. Volgens mijn eigen berekening 9 feb uitgerekend en dat is op m鈥檔 eigen verjaardag. dinsdag 7 juli pas eerste echo... Nog ff geduld