32 Reacties

5 jaar geleden

Heb jij een uitwendige of inwendige echo gehad ? Want ook ik heb overgewicht weeg 108 kg en ben 1.78 en uitwendig was het niet goed te zien. Je zag alleen t hartje vaagjes knipperen maar t vruchtje zelf zag je niet zo goed. (6w1dag) inwendig zag je t direct veel duidelijker. Dat maakt ook een groot verschil met een vroeg termijn.

5 jaar geleden

Ik heb dit twee jaar geleden gehad. Achteraf had ik graag een inwendige echo gehad. Bij mij was het toen niet levensvatbaar en leidde tot een miskraam. Wil je niet bang maken, maar mijn vk heeft dit keer aangegeven dat als.ze het niet goed kon zien sws een inwendige echo te maken. Ik had destijds geen overgewicht.. sterkte hiermee

5 jaar geleden

Ik ben ook niet slank ik heb ook wel overgewicht en ze zagen bij mij het hartje kloppen net iets voor de 6de week .....geef de moed niet op

5 jaar geleden

Hey, aller eerst wat super vervelend voor je! Heel veel sterkte. Als je klikt op de topic leeg vruchtzakje kan je andere ervaringen lezen van vrouwen die dit ook hebben mee gemaakt, ook mijn ervaring. Hopelijk heb je daar iets aan!

5 jaar geleden

Bij mijn eerste echo zou ik 7+6 zijn en was er ook geen kloppend hartje te zien. Een week later moest ik weer terug komen en toen was er duidelijk een groei te zien en een kloppend hartje :) in die week kwam de misselijkheid en vermoeidheid, en dat was bij mij een goed teken. Hopelijk heb je over 2 weken ook een goede echo! Ik ga voor je duimen

5 jaar geleden

Ja hier ook het zelfde.... 3 weken terug was ik 6 weken toen ik mijn eerste evho had.. Wel vruchtzak maar geen vruchtje.. Vorige week gegaan na 2 weken dus wel een vruchtje met kloppend hartje te zien... Gister weer gegaan alles zag er prima uit... Er is nog hoop... Blijf positief... Het wachten is wat minder, had ik ook maar het wachten was wel waard!

5 jaar geleden

Reactie op Chantao

Ik heb dit twee jaar geleden gehad. Achteraf had ik graag een inwendige ech ...
Dit was een inwendige echo..

5 jaar geleden

Reactie op blackbeauty94

Heb jij een uitwendige of inwendige echo gehad ? Want ook ik heb overgewich ...
Het was een inwendige echo. Maar de gynaecoloog moest al best wat draaien enzo om het vruchtzakje te zien. Leek ver weg te liggen. Bij mijn vorige twee zwangerschappen lagen de kindjes ook aan de achterkant en placenta vooraan, ik weet niet of dit nu al te zien zou zijn en dus een mogelijke reden. Ik probeer gewoon positief te blijven. Hoop zo dat het goed zal gaan..

5 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad met 8+1. inwendig en het vruchtje was meteen goed te zien met een prachtig kloppend hartje en ik heb ook zwaar overgewicht😍 succes!!!

5 jaar geleden

Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad, was later allemaal prima en is een gezonde dochter uit gekomen. Soms ligt het kindje precies verkeerd om goed op beeld te krijgen.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste echo dat was en pretecho met 6 weken gewoon goed en hartje kunnen zien en gehoord. Week erna ging ik voor het eerst naat de verloskundige en die was ook lastig aan het zoeken en doen en zei ook kan het niet goed vinden want je hebt best wat lagen huid waar ik doorheen moet en vond ook niet echt dwt ze me.zekerheid gaf. Dus ben overgestapt naar en andere verloskundige en ik was 8+5 toen ik en echo kreeg bij hun was ook niet heel mooi iets te zien enigste wat echt heel mooi en duidelijk te zien was was het hartje dus dat heeft me zekerheid gegeven. En heb en bmi van 40. Ben wel gestuurd naar en dietiste om te voorkomen dat je dalijk niet meer van de bank af komt.. ik hoop bij je volgende echo dat het echt goed komt en je ook en mooie echo hebt! Ik heb verder amper kwaaltjes..

5 jaar geleden

Reactie op Dominique sw

Het was een inwendige echo. Maar de gynaecoloog moest al best wat draaien e ...
Ooh dat verklaard al wel een hoop als t vruchtzakje ver weg ligt. Het is ook nog zo miniscuul. Inderdaad gewoon positief blijven & hoop blijven houden dat het goed gaat. Vaak komt het helemaal goed ! Succes 🤗

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde helaas 😢. 7+4 wel een mooie vruchtzak te zien en ze zag wel iets maar het was niet duidelijk. Even groot als een rijstkorrel. Ik had zo gehoopt op een kloppend hartje. Ik moet volgende week terug, ben onwijs zenuwachtig en onzeker. Eerste zwangerschap was een miskraam. Ik leef met je mee🍀❤️

5 jaar geleden

Reactie op LeoV

Bij mijn eerste echo zou ik 7+6 zijn en was er ook geen kloppend hartje te ...
Dit geeft weer hoop. Was er al wel een vruchtje te zien bij jou?

5 jaar geleden

Ik had ook pas met 8w precies een kloppend hartje met inwendige echo, baarmoeder ligt licht gekanteld en ver naar achteren waardoor het moeilijk te vinden was. Uiteindelijk met inzoomen een duidelijke hartslag en 1.7mm gemeten

5 jaar geleden

Reactie op blackbeauty94

Ooh dat verklaard al wel een hoop als t vruchtzakje ver weg ligt. Het is oo ...
Dankjewel 😊

5 jaar geleden

Reactie op Oumi 2 be

Ik heb hetzelfde helaas 😢. 7+4 wel een mooie vruchtzak te zien en ze zag w ...
Jij ook veel sterkte..❤️

5 jaar geleden

Ik heb ook heel veel overgewicht. Vandaag een echo gehad, zou 7w6d zijn. Zagen wel het vruchtje zitten maar geen hartslag.. of het is een miskraam of ik ben minder ver en dan zouden ze over 1,5 week als ik terug moet komen wel een groei en kloppend hartje moeten kunnen zien. Anders is het niet goed. Kunnen alleen maar hopen en afwachten..

5 jaar geleden

Ik had vorige week mijn eerste echo bij 6+5 en zag wel een hartslagje maar dat was alleen bij de inwendige te zien volgens mij zo vroeg. Heeft je overgewicht ook invloed op de inwendige echo?

5 jaar geleden

Reactie op Muisje1990

Ik had ook pas met 8w precies een kloppend hartje met inwendige echo, baarm ...
Vraagje; was het vruchtje bij jou 1.7mm met 8 weken of het hartje?