19 Reacties

6 jaar geleden

Heyla! Die had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.. Ik vond dit nogal erg eentonig na een tijdje, heel de tijd hetzelfde.. Maar op zich zeker leuk! :-) ik ben ook op zoek naar een nieuwe ... Ben benieuwd naar de reacties !

6 jaar geleden

Hoi. Ik heb het 9 maanden invulboek. Ik vind het er leuk uitzien. Bij ons hadden ze er een stuk of 3 a 4 bij de boekhandel. Wellicht eens binnenlopen?

6 jaar geleden

Oei ik groei negen maanden dagboek! Ik had deze voor me eerste, Ik vond hem heel erg leuk en uitgebreid! En je hebt plek om fotos in te plakken. Ga deze ook voor me 2de halen https://www.bol.com/nl/p/oei-ik-groei-het-negen-maanden-dagboek/9200000088281012?referrer=socialshare_pdp_androidapp

6 jaar geleden

Ik heb deze besteld nadat ik hem bij iemand hier zag. Krijg hem morgen binnen

6 jaar geleden

Reactie op Susanne444

Hoi. Ik heb het 9 maanden invulboek. Ik vind het er leuk uitzien. Bij ons h ...
Ja ik was idd ook eerst naar de boekhandel geweest maar daar hadden ze alleen een woezel en pip versie en daar heb ik nu nog niks mee 🤣 ben nu etsy aan het uitpluizen!

6 jaar geleden

Oei ik groei negen maanden dagboek! Ik had deze voor me eerste, Ik vond ...
Oeh die ziet er wel heel lievig uit! Tnx voor de tip!

6 jaar geleden

Reactie op olive1606

Ja ik was idd ook eerst naar de boekhandel geweest maar daar hadden ze alle ...
Haha nee daar zou ik ook niks mee hebbeb nee

6 jaar geleden

Reactie op Susanne444

Haha nee daar zou ik ook niks mee hebbeb nee
Hier staat ook per week info in.

6 jaar geleden

Ik heb er een besteld bij studio ins en out. Vond hem er mooi en overzichtelijk uitzien om in te schrijven.

6 jaar geleden

Reactie op Susanne444

Hier staat ook per week info in.
Oeh ziet er leuk uit! 🥰

6 jaar geleden

Ik heb deze gekocht en vind hem erg leuk met ook foto's en handige leuke tips

6 jaar geleden

Ik heb de vorige keer het "een vraag per dag" zwangerschapsboek bijgehouden en vond die best heel leuk. Denk dat ik deze keer weer bij zoiets ga komen..

6 jaar geleden

Had deze de eerste x met mijn zwangerschap , heel leuk boek en leuke prijs je kunt er ook foto's inplakken en je dromen inschrijven etc

6 jaar geleden

Ik heb deze net besteld! Vond hem er erg leuk uit zien 😍

6 jaar geleden

Ik heb het zwanger boek, super leuk! Je kan elke week wat invullen! Ik vind hem superleuk!

6 jaar geleden

Ik liep onlangs de wibra in en heb daar een leuke gescoord. Ook een leuke prijs natuurlijk

6 jaar geleden

Reactie op firstmiracle

Ik heb deze net besteld! Vond hem er erg leuk uit zien 😍
Ik heb deze van 2 vriendinnen gekregen die het al weten! Super leuk boekje! Heel schattig. Voorlopig vul ik nog alles in met potlood

6 jaar geleden

Reactie op Babymr

Ik heb deze gekocht en vind hem erg leuk met ook foto's en handige leuke ti ...
Deze heb ik ook besteld! Vond hem leuker dan de nieuwe van Pauline.