12 Reacties
5 jaar geleden
Goedemorgen, heb je een inwendige echo gehad? Na de inwendige echo kan je wat bloedverlies hebben. Alles is veel beter doorbloed! Of misschien heb je seks gehad.. Je zou na kunnen gaan of er iets is gebeurd dat het kan verklaren. Ik zou sowieso even de verloskundige bellen en op de hoogte brengen. Wss gaan zij zeggen: mocht het erger worden trek aan de bel.
Ik heb ook 2 keer (oud)bloedverlies gehad. Bij de 1e keer een echo gekregen en de 2e keer er zelf voor gekozen gene extra echo te laten doen. Bij mij stopte het na 1 keer weer dus ik heb iig wel weer vertrouwen. Onzekerheid houd je toch....
5 jaar geleden
Ik snap je volledig ik ben zelf ook 9 weken en 6 dagen dan vandaag maar gisteren was ik ook van smorgens tot in de middag wat bloed verloren, om half 9 een echo gehad en alles was gelukkig goed, kan zijn der met het groeien van de buik, vaatjes in de vagina want knappen en daarvan bloeden, is dit je eerste zwangerschap ?
Xox
5 jaar geleden
Hey,
Ik heb zelf geen bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap maar hoor het wel vaker van anderen zonder dat het iets slecht hoeft te betekenen.
Door de inwendige echo of door seks ofzo kan het ook soms komen er zijn tal van mogelijkheden om bloedverlies te hebben tijdens de zwangerschap en hoeft zeker niets te betekenen.
Enkel bij veel bloedverlies en hevige krampen dan zou je best contact opnemen met de gyneacoloog.
Alvast proficiat met je zwangerschap en veel succes!!!
5 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad! In december een miskraam en 2 weken geleden ook wat bloedverlies! Helemaal in de stress en angst. Gelukkig mocht ik die dag ook direct komen voor (nog) een echo, alles goed en nu 2 weken later weer een goede echo gehad! Waarschijnlijk kwam het bij mij door zwaar tillen of niezen waardoor er een bloedvaatjes geknapt was.
5 jaar geleden
Reactie op LauraMS
Ik snap je volledig ik ben zelf ook 9 weken en 6 dagen dan vandaag maar gis ...
Nee niet mijn 1ste. Heb al een zoontje van 4jaar ondertusse. Maar deze zwangerschap is dag en nacht verschil. Bij mij zoontje eigenlijk bijna niks gehad van de zwangerschapssyptomen. Nu bijna alles
5 jaar geleden
Reactie op Pluis18
Goedemorgen, heb je een inwendige echo gehad? Na de inwendige echo kan je w ...
Ja was inwendige echo
5 jaar geleden
Reactie op MTBaby
Ik heb dit ook gehad! In december een miskraam en 2 weken geleden ook wat b ...
Ja ik had eergister klein beetje bloed bij het afvegen. De dag er voor had ik mijn tuin aangepakt en verkeerde houding aangehouden bij het tillen en smiddags had ik nog gemeenschap. Denk dat het daardoor komt. Maar blijft spannend
5 jaar geleden
Ik had gister ook een druppeltje bloed bij het afvegen. Ben nu 9+6. Heb nu twee goede echo’s gehad met 8 en 9 weken. Heb eerder ook al een keer een druppeltje bloed gehad bij het afvegen, toen wel de verloskundige gebeld omdat ik nog geen echo had gehad. Ze zei dat dit vaak voorkomt en als het niet meer wordt en er geen krampen bij komen het waarschijnlijk niks is.