10 Reacties

5 jaar geleden

Met itsme is het zo dat je je normaal moet identificeren via een bank waar je klant bent. Zij moeten in hun systeem dezelfde identiteitskaartgegevens hebben als de identiteitskaart die je nu gebruikt. Komt dit overeen? Of zijn de gegevens misschien verouderd?

5 jaar geleden

Mij lukt het wel via itsme, ik gebruik dat wel ook voor andere toepassingen bv belastingaangifte

5 jaar geleden

Reactie op sk123

Met itsme is het zo dat je je normaal moet identificeren via een bank waar ...
Ze vragen achter mijn gsm nr. Ben van belgi膿 dus dan is het +32.... vul mijn gsm en graak nog altijd niet op de site.

5 jaar geleden

Ik moest de eerste aanmelding via de laptop doen. Pas daarna kon ik het overzetten naar de app. Misschien lukt het dan?

5 jaar geleden

Reactie op Shilani

Ze vragen achter mijn gsm nr. Ben van belgi膿 dus dan is het +32.... vul mij ...
Je hebt ook de aparte itsme app geinstalleerd? Die moet je eersr installeren en alle stappen volgen. Dan pas kan je op een website gaan , je gsmnummer invullen, naar de itsme app gaan en daar je code intoetsen. Dan weer terug naar de website en ben je ingelogd

5 jaar geleden

Als ik mijn gsmnummer zonder 0 ingeef op de website krijg ik een melding hiervan in de itsme app. Daar moet ik dan aanmelden en zodra dat gelukt is opent de toegang op de website van cozo.

5 jaar geleden

Reactie op sk123

Je hebt ook de aparte itsme app geinstalleerd? Die moet je eersr installere ...
Geprobeerd. Lukt me ook niet.馃様

5 jaar geleden

Reactie op Shilani

Geprobeerd. Lukt me ook niet.馃様
Spijtig! Wou dat ik kon helpen.

5 jaar geleden

Wat is cozo?

5 jaar geleden

Een platform in Belgi毛 waar sommige ziekenhuizen mee samen werken. Resultaten van de nipt test en andere labo onderzoeken komen er dan op.