15 Reacties

5 jaar geleden

Ik dronk altijd rode druivensap wat erg goed werkte... maar ik geloof dat als je aften hebt iets niet helemaal goed zit met je vitamientjes...

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad bij 4 a 5 weken. Heeft bij mij een weekje geduurd. Zendium tandpasta adiveerde een vriendin van mij (mondhygieniste). Dat werkte goed. Je hebt ook spul bij de apottheek dacht ik waarmee je het kan aanstippen dat het een tijd verdoofd. Sterkte!

5 jaar geleden

Gek he, ik heb het ook nu! 4 weken zwanger. Las dat pyralvex nog steeds mag.

5 jaar geleden

Ik geen aften, maar koortslip en ontstoken tandvlees. Alle 3 komt het door slechte weerstand. Ik heb mijn vitamine C inname verhoogd en sindsdien gaat het goed

5 jaar geleden

Ik heb jaren last gehad van aften. Sinds ik zendium tandpasta gebruik heb ik geen last meer. Dus echt een aanrader! Schijnt iets te maken te hebben met bepaalde enzymen

5 jaar geleden

Ik had dat vorige week ook! Normaal nooit last van ... Was toen 6 weken ongeveer ..

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik geen aften, maar koortslip en ontstoken tandvlees. Alle 3 komt het door ...
Ontstoken tandvlees had ik vorige week heel erg aan 茅茅n kant! Ik ben meer gaan flossen en heb Perio-Aid gekocht en dat werkt kei goed! Ik ben er nu vanaf... blijf wel dagelijks spoelen

5 jaar geleden

Reactie op mamaproud

Ik heb jaren last gehad van aften. Sinds ik zendium tandpasta gebruik heb i ...
Deze tip heb ik ook ooit gekregen toen ik meer dan 20 aften tegelijk had. Binnen 2 dagen was het weg!

5 jaar geleden

Kaneel erop doen met wattenstaafje en dit laten zitten zolang mogelijk. Volgende dag is je aft weg

5 jaar geleden

Reactie op Mama Fientje

Ik dronk altijd rode druivensap wat erg goed werkte... maar ik geloof dat a ...
Dat zeggen meerdere maar ik eet super gezond, krijg alles wel binnen wat nodig is dus dat zou het niet kunnen zijn. Ook mondhygi毛ne is gewoon goed. Raar h猫

5 jaar geleden

Bosbessen en/of bosbessensap helpt mij veel. Aften is een teken van verminderde weerstand... en dat hebben we nu allemaal. Ik heb momenteel veel bloedend tandvlees... aften gehad na de geboorte van mn 1e toen ik tijdens/na bevallibg ernstig ziek werd. Is erg vervelend. Sterkte!

5 jaar geleden

Dit had ik ook, daarbij ook ontstoken tandvlees. Even afspraak maken bij de tandarts. En goed blijven poetsen ook al doet het zeer. Duurt ongeveer 1 weekje

5 jaar geleden

Ik heb altijd aften tijdens menstruatie. Tijdens de zwangerschap geen 1, hemels馃檲

5 jaar geleden

Mijn leven lang last van gehad totdat ik ging poetsen met Sensodyne. Wat mij betreft echt een aanrader.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op PvL123

Deze tip heb ik ook ooit gekregen toen ik meer dan 20 aften tegelijk had. B ...
Ja hier waren ze ook zo weg na poetsen met zendium! En als er eentje doorkomt wordt het lang niet zo erg als in de tijd dat ik met een ander merk poetste.