9 Reacties
5 jaar geleden
Herkenbaar! Als ik zo'n dag heb dan eet ik wat vaker over de dag een kleinere portie of iets kleins. En afleiding zoals al eerder is genoemd helpt bij mij ook tegen het hongergevoel, het zakt dan sneller af. Alleen veranderd dat niks aan het gevoel dat je buik op knappen staat 馃檲
5 jaar geleden
Reactie op kuup52
Waarvoor is armband precies? Ik hoor t voor t eers t
Helpt bv bij misselijkheid.. Maagzuur oprispingen. Maar ook opgeblazen gevoel.
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen veel omeprazol geslikt. Met deze armband kan ik nu al hele zwangerschap zonder. Ben morgen 33 weken. Baarmoederrand zit t hoog voor termijn en duwt mijn maagzuur er echt uit al. Maar goed te doen met deze armbandjes
5 jaar geleden
Ik kan ook constant wel eten maar hou mezelf toch maar in want m鈥檔 maag heeft er gewoon de ruimte niet voor 馃槗 Alles wat ik eet stapelt zich op bovenop m鈥檔 baarmoeder en dat doet vanaf een uur of 3 鈥榮 middags zo鈥檔 pijn rond die hoogte idd alsof alles op knappen staat. Plat languit gaan liggen helpt een klein beetje, dan krijgt je maag iets meer ruimte. Hoop dat ze binnen een paar weken indaalt dan krijg je bovenin wat meer ruimte.
Ik krijg ook veel last van maagzuur nu m鈥檔 maag zo weinig ruimte heeft en al die spieren zich verslappen 鈽癸笍
5 jaar geleden
Reactie op Ellessss
Helpt bv bij misselijkheid.. Maagzuur oprispingen. Maar ook opgeblazen gevo ...
Ik had ze ook gekocht bij de apotheek in de hoop dat ik zonder medicatie kon.. Helaas niet.. Heb nu vanaf 6 weken al omeprazol nodig... Heb jij achteraf bij je kindje iets gemerkt aan het gebruik van je eigen omeprazol?