24 Reacties

5 jaar geleden

Ik uit haarlem! En wil graag spaarne haarlem zuid 馃槉 Maar mijn andere 2 opties zijn amstelveen en amsterdam

5 jaar geleden

Bevalcentrum west is een beetje de go to poliklinische ziekenhuisbevalling locatie. Deze zit in OLVG west. Maar wat ik begrepen heb is dat op moment supr锚me je vk rond belt en kijkt waar een plekje vrij is.

5 jaar geleden

Ik ben een Amsterdammer maar woon in Leusden op het moment. Ik ga wel bevallen in Amsterdam in het OLVG West dit is allemaal al geregeld met de verloskundige en gynaecoloog.

5 jaar geleden

Ja, AMC. Zit bij mij om de hoek ongeveer. En als daar onverhoopt geen plek is, het OLVG-Oost. Omdat deze na het AMC het dichtste bij is, ben er zelf geboren en altijd heen geweest als ik iets had, omdat ik daar altijd in de buurt gewoond heb.

5 jaar geleden

Ik OLVG West. Ben medisch. Vorige bevalling in het AMC bevallen. Ook in VU geweest wegens bloedverlies. Voorkeur gaat uit naar OLVG

5 jaar geleden

Reactie op spruitje1-2021

Ik uit haarlem! En wil graag spaarne haarlem zuid 馃槉 Maar mijn andere 2 opt ...
Ik ook Spaarne Zuid, en anders AMC/VUmc.

5 jaar geleden

Heeft iemand ook ervaring met Amstelland in Amstelveen ? Of kennen jullie vrouwen die daar bevallen zijn?

5 jaar geleden

Olvg oost als er plek is. Ik ben helaas medisch. Liefst beviel ik zoals de eerst thuis

5 jaar geleden

Olvg oost ook als er plek is. Anders Overij of Ter Gooi.

5 jaar geleden

Ik wil thuis bevallen maar als dat niet kan wil ik graag naar bovenij

5 jaar geleden

Ik hoop deze keer thuis maar ben 2 keer bevallen olvg West

5 jaar geleden

Haarlem zuid denk ik woon in hoofddorp

5 jaar geleden

Hier is Amstelland het dichtstbijzijnde ziekenhuis, dus hopelijk wordt die het. Ik denk dat OLVG West op 2 staat ipv het VU, omdat ik niet perse academisch wil als niet nodig. Volgens mij hebben Amstelland en OLVG west ook beide mogelijkheid voor bevalbad.

5 jaar geleden

Ik ga nu thuis bevallen maar 6 jaar geleden ben ik in het bevalcentrum van het Lucas Andreas ziekenhuis (volgens mij nu OLVG West?) bevallen in het bevalcentrum. Het was heel relaxt, ik had een bad in de kamer en was een hele positieve ervaring!

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ga als alles goed gaat in februari in het olvg west bevallen dmv een geplande keizersnede. De vorige 2 bevallingen waren in het AMC . Nog geen ervaring met olvg west. Ik ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op Beijetje

Haarlem zuid denk ik woon in hoofddorp
Ik ook 馃槉

5 jaar geleden

Ik kom uit Haarlem en eerste keus is Spaarne Gasthuis Zuid, dat is tegenover mijn huis. Tweede keus is volgens mij Amstelveen en daarna Amsterdam. Wanneer zijn de Haarlemse dames uitgerekend?

5 jaar geleden

Wij wonen in Amsterdam en onze voorkeur gaat naar de geboorte centrum BovenY ziekenhuis. We hadden 2 weken geleden een voorlichtingsavond (online) van hun gehad.

5 jaar geleden

Reactie op Meloentje2021

Ik kom uit Haarlem en eerste keus is Spaarne Gasthuis Zuid, dat is tegenove ...
Ik op 18 februari en woon 5 minuutjes van Gasthuis Zuid :)

5 jaar geleden

Ik ga als alles goed gaat en mee zit toch lekker thuis bevallen bij nader in zien.. heb me eigen bedacht.. mocht ik wel medisch worden dan wordt AMC 1e keus.. hoop dat alles lekker thuis kan, lekker vertrouwd馃挋 Vindt het allemaal wel heel erg spannend weet niet wat me te wachten staat, dit wordt mijn eerste kindje. 馃槉馃槍