11 Reacties

2 jaar geleden

Och jeetje! Wat mega heftig zeg! Geen ervaring maar ik snap helemaal dat je wereld even stil staat. Ik duim met jullie mee dat er wel een oorzaak gevonden wordt maar dat die niet zo ernstig is!

2 jaar geleden

Je ergste nachtmerrie. Ik duim met jullie mee. Probeer rustig te blijven en niet teveel te googlen. Wacht af waar de artsen mee komen en blijf vertrouwen op je instinct. Heel veel sterkte馃挋

2 jaar geleden

Wat vreselijk, heel veel sterkte en kracht. We zijn bij jullie in onze gedachten. Hopen op een uitslag die niet ernstig is!

2 jaar geleden

Oh wat verschrikkelijk, wat zal je in spanning zitten nu zeg Hoop voor jullie dat het niet zo ernstig is, ga duimen voor jullie

2 jaar geleden

Geen ervaring (gelukkig!!) maar veel sterkte voor jullie

2 jaar geleden

Veel sterkte gewenst!

2 jaar geleden

Och wat angstig. Geen ervaring maar wil je week veel sterkte wensen en hopelijk niks ernstigs

2 jaar geleden

Veel sterkte! Geen ervaring met een klein kindje, Zelf 5 jaar geleden een hersen aneurysma doorgemaakt.. dit begon met ondraaglijke hoofdpijn die snel erger werd, in combinatie met dubbelzicht.. Ik hoop op een goede uitkomst bij jullie! 馃槝

2 jaar geleden

Was de MRI al geweest?

2 jaar geleden

Wij hebben ervaring met een MRI, vorig jaar bij mijn zoon, was toen ongeveer 20 maanden. Het ging eigenlijk vrij vlot, was ook onder volledige narcose. Dat wachten terwijl mijn zoon de MRI onderging was wel heftig. Erna meteen resultaten gekregen, en 20 minuten later werd zoontje wakker. Heel veel sterkte. Ik hoop mee voor een goede uitkomst voor jullie

2 jaar geleden

Oh wat erg! Hou je ons op de hoogte?