18 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet wat het verschil met ByKay is, maar wij hebben een artipoppe en zijn er wel heel blij mee. Zit heel goed en kan lang mee (gelukkig want de prijs is natuurlijk niet zo heel fijn haha).

2 jaar geleden

Ik heb sinds kort ook een artipoppe draagzak en ben er ontzettend blij mee! Geen ervaring met een ByKay draagzak, heb wel een doek van ByKay. We hadden hiervoor een draagzak van Bondelino maar de Artipoppe draagt veel fijner, de stof is steviger en het gebruik van de draagzak vind ik fijner omdat de artipoppe alleen over je schouders kruist. Mocht je een nieuwe willen kopen dan heb ik nog wel een kortingscode van 50euro voor je!

2 jaar geleden

Hier een draagzak van Tule die ook prima draagt. Ik vind die prijzen van Artipope echt idioot 🙈 waar ik nu in geïnteresseerd ben zijn die draagzakken die je schuin over de schouder draagt met je kindje op de heup. Is ook super leuk en handig vanaf het moment dat ze kunnen zitten. Moet je alleen nog wel een arm om hun rug hebben, dus niet altijd even praktisch. Maar wel heel handig als ze groter worden, maar toch gedragen willen worden. Je hebt ze bijvoorbeeld van Wildride, die zien er ook tof en stevig uit en kosten 70-80 piek.

2 jaar geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Hier een draagzak van Tule die ook prima draagt. Ik vind die prijzen van Ar ...
Ja ik ben ook heel tevreden over de bykay hoor. Maar vind ze super mooi dus zoek een excuus om er een te kunnen kopen en hoorde om mij heen echt goede verhalen over artipoppe

2 jaar geleden

Reactie op Mauie

Ik heb sinds kort ook een artipoppe draagzak en ben er ontzettend blij mee! ...
Ja dit hoorde ik dus ook van vriendinnen en online dat de kwaliteit super is, en daarom het geld toch wel waard haha. Had ik hem nou maar al gekocht toen mn dochter werd geboren haha. Wat ontzettend lief van je! Ik hou me even aanbevolen want dat scheelt wel veel zeg!! Ik ga even mn vriend proberen te overtuigen met deze info erbij haha.

2 jaar geleden

Je kan hem ook huren, ik zag een advertentie op marktplaats

2 jaar geleden

Reactie op One Love

Je kan hem ook huren, ik zag een advertentie op marktplaats
Kan je hem uitproberen.

2 jaar geleden

Reactie op One Love

Je kan hem ook huren, ik zag een advertentie op marktplaats
Oh echt, ook iets om te overwegen! Dankje!

2 jaar geleden

Reactie op Jptrs

Ja dit hoorde ik dus ook van vriendinnen en online dat de kwaliteit super i ...
Ik baalde eerst ook dat ik hem later kocht, maar ik kwam er daarna achter dat kindjes er pas in passen vanaf broekmaat 62/68. Dus nu kon ik hem direct in gebruik nemen! En wat ook nog scheelt.. mocht je de draagzak ooit weer willen verkopen, je krijgt er nog flink veel geld voor terug :-) Helpt misschien nog wat in de overtuiging voor je vriend hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Mauie

Ik baalde eerst ook dat ik hem later kocht, maar ik kwam er daarna achter d ...
Oh echt! Want die broekmaat heeft ze nu pas! Oke ik wil het gewoon haha

2 jaar geleden

Reactie op Mauie

Ik baalde eerst ook dat ik hem later kocht, maar ik kwam er daarna achter d ...
De nieuwe zeitgeist is gewoon vanaf de geboorte te gebruiken hoor, je kan hem in verschillende standen zetten met drukknopen staat in het boekje wat er bij zit 🤗

2 jaar geleden

Ohh ik wil deze ook heel graag, maar ben bang dat ik m niet meer ga gebruiken nu.. Sowieso wil ik m voor de volgende. Twijfel ook omdat ik de ByKay draagzak had besteld, die zou een soort vergelijkbaar zijn, maar die vond ik echt totaal niet fijn, kreeg gelijk last van mn schouders.

2 jaar geleden

Reactie op amira_

Ohh ik wil deze ook heel graag, maar ben bang dat ik m niet meer ga gebruik ...
Ja ik vind de bykay heel fijn, maar die brede band onderin bij artipoppe leek me ook erg chill ja. Wij hebben haar nog regelmatig in de draagzak omdat ze dit erg fijn vindt (ook als ze moet slapen terwijl we bijvoorbeeld ergens aan het wandelen zijn of in de stad zijn etc)

2 jaar geleden

Reactie op Mauie

Ik baalde eerst ook dat ik hem later kocht, maar ik kwam er daarna achter d ...
Mag ik vragen welke jij precies hebt? Ik wil die van 350. Er zit niet veel verschil behalve de stof toch?

2 jaar geleden

Reactie op Jptrs

Mag ik vragen welke jij precies hebt? Ik wil die van 350. Er zit niet veel ...
Ik heb de leopard grey, geen idee of er verschil tussen zit haha! Als je nog een kortingscode wil wil je dan je mail adres laten weten? Dan stuur ik je een mailtje met de kortingscode 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mauie

Ik heb de leopard grey, geen idee of er verschil tussen zit haha! Als je no ...
Echt super lief van je! Ik kan mijn kortingcodes dan natuurlijk ook weer met iemand delen! Julia_peters@live.nl Ga even onderzoek doen naar t verschil maar denk niet veel! Nogmaals echt enorm lief van je!

2 jaar geleden

Reactie op Jptrs

Echt super lief van je! Ik kan mijn kortingcodes dan natuurlijk ook weer me ...
Heb jij die code toevallig nog?🙊

2 jaar geleden

Reactie op amira_

Heb jij die code toevallig nog?🙊
Ja als je je email adres geeft dan stuur ik hem naar je! Jij kan dan ook je code weer met mensen delen en dan krijg je zelf korting op een 2e draagzak (of als je hem aan iemand cadeau wil geven)