Hi dames, mijn dochter is nu 6 weken en ik merk dat ze de laatste dagen erg onrustig is. Veel huilen als ze wakker is en zich moeilijk zeker kunnen vermaken. Wil ook constant worden vastgehouden.. maar ook dan wordt ze niet altijd stil. Herkenbaar?
Hier ook herkenbaar! Mijn dochter is nu 6,5 week en sinds 2 dagen heel onrustig en veel huilen. Ze ligt nu bij mij te slapen in de draagdoek, dat is het enige middeltje om haar te laten slapen, zelfs ik krijg haar zonder niet rustig. Ik herken dit helemaal niet van de voorgaande weken.
Mijn zoontje is ook 6 weken en hij heeft duidelijk zijn sprongetje nummer 2 gehad! Gelukkig lijkt het nu weer wat af te zakken, maar hij bleef maar huilen en wauw ineens niet meer slapen in zijn eigen kamer.
Ondertussen is onze 8 weken maar in week 6 was echt vreselijk.. Alleen maar gehuild dacht dat het een regeldag was maar deed echt 3 a 4 dagen. Vond het vreselijk voor haar en was zelf ook gesloopt. Had al een andere topic gelezen over week 6 dat ze veel huilen.
Baby's hebben een huilpiek rond de 6/8 weken..
In combinatie met het sprongetje en een regeldag is het even zwaar. Het word weer beter denk ik altijd maar.