15 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee! Hier een kleine man van 6 weken die ineens hysterisch huilt bij het naar bed gaan in de avond

4 jaar geleden

hier ook! ons zoontje is nu ook 6 weken en soms echt heel veel huilen.. en ook als hij bij ons ligt

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar! Mijn dochter is nu 6,5 week en sinds 2 dagen heel onrustig en veel huilen. Ze ligt nu bij mij te slapen in de draagdoek, dat is het enige middeltje om haar te laten slapen, zelfs ik krijg haar zonder niet rustig. Ik herken dit helemaal niet van de voorgaande weken.

4 jaar geleden

Het zou wel eens een sprongetje kunnen zijn?

4 jaar geleden

Vanaf 6 weken gaan ze ook iets beter zien volgens mij, er is iig veel aan de hand in die koppies ☺️

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 6 weken en hij heeft duidelijk zijn sprongetje nummer 2 gehad! Gelukkig lijkt het nu weer wat af te zakken, maar hij bleef maar huilen en wauw ineens niet meer slapen in zijn eigen kamer.

4 jaar geleden

Ondertussen is onze 8 weken maar in week 6 was echt vreselijk.. Alleen maar gehuild dacht dat het een regeldag was maar deed echt 3 a 4 dagen. Vond het vreselijk voor haar en was zelf ook gesloopt. Had al een andere topic gelezen over week 6 dat ze veel huilen.

4 jaar geleden

Sprongetje. Zoek maar eens op

4 jaar geleden

Sprongetje. Zoek maar eens op
En hoelang duurt dat ongeveer?

4 jaar geleden

Baby's hebben een huilpiek rond de 6/8 weken.. In combinatie met het sprongetje en een regeldag is het even zwaar. Het word weer beter denk ik altijd maar.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 6 weken heeft het ook een drama naar bed doen en de hele dag bij je op de arm willen

4 jaar geleden

Hier ook een zoon van 6 weken die meteen huilt zodra hij neergelegd wordt.

4 jaar geleden

Sprongetje

4 jaar geleden

Week 6 t/m 8 schijnt ook de piek te zijn met krampjes. 😢

4 jaar geleden

Hier hetzelfde ook 6 weken oud en alleen maar huilen en wilt in slaap vallen op schoot 😢