16 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook, is normaal, Google maar eens op baby acne en dan de site van dr.leenarts.. als je bv geeft kan je dat evt er op smeren maar verder zou ik er niet aankomen.. gaat vanzelf weer weg.. kan alleen wel even duren.

5 jaar geleden

Hier ook babyacne van rond week 2 ondertussen 5w3d en is nog altijd aanwezig. Gaat wel op en af

5 jaar geleden

Gaat vanzelf weer weg! Kan tot wel 3 maanden duren als je bv geeft.

5 jaar geleden

Heel normaal inderdaad. Mijn oudste had het en mijn zoontje die net is geboren nu ook. Trekt vanzelf weer weg.

5 jaar geleden

Hier ook. Ons ventje sinds 2 dagen pukkeltjes en het worden er steeds meer 😢 gelukkig merkt ie er niks van

5 jaar geleden

Mijn dochter kreeg ook baby acne, dacht ik. Achteraf blijkt het een reactie op de Zwitsal “op het wangetje” te zijn. Dus als je iets op het gezichtje smeert op dit moment kun je ook even kijken of het misschien een reactie daarop is?

5 jaar geleden

Mijn kleine ventje zat ook helemaal onder. Is aankomende zondag 6 weken en is bijna weg

5 jaar geleden

Ons zoontje kreeg het na twee weken. Nu 4 weken later is het zo goed als weg. Gaat vanzelf weer over

5 jaar geleden

Ons meisje is nu 5 weken en heeft dat ook sinds week 2 , het ergste is nu wel weg. Gaat helemaal weg komt door de hormonen die ze meekrijgen van de moeder :)

5 jaar geleden

Ja heel normaal hoor, ons zoontje kreeg het ook met een week of 2/3. Maar was een week of 2 later ook weer helemaal weg. Het is een reactie op de hormonen, je kindje heeft die namelijk ook. Het gaat vanzelf over. Vooral niet aan zitten en vanzelf laten verdwijnen.

5 jaar geleden

Hier ook begonnen na twee weken...nu op 4 weken iets beter maar nog aanwezig

5 jaar geleden

Moedermelk erop doen

5 jaar geleden

Moedermelk erop doen
Gewoon erop smeren? Hoe preices ?

5 jaar geleden

Reactie op soumayaa

Gewoon erop smeren? Hoe preices ?
Gewoon ondersproeien tijdens een voeding hahaha

5 jaar geleden

Onze dochter ook zo nu en dan, is heel normaal en vooral niet aan krabben oid! Beetje borstmelk erop evt maar het trekt vanzelf weg

5 jaar geleden

Onze dochter ook zo nu en dan, is heel normaal en vooral niet aan krabben o ...
Weet niet of je wasmiddel, shampoo, crème oid gebruikt met parfum/chemicaliën erin maar dan zou ik dat even wat langer achterwege laten, is ook niet nodig allemaal zo jong..