21 Reacties

5 jaar geleden

ik heb momenteel ook zwaar gekneusde ribben en mijn meisje vindt het ook erg nodig om er nog extra tegenaan te trappen jammer genoeg hebben ze dit niet door natuurlijk... ik schreeuw het af en toe ook uit van de pijn en kan niet meer normaal zitten of liggen alles doet pijn 24/7..🥴😅😥

5 jaar geleden

Reactie op NoëlleE

ik heb momenteel ook zwaar gekneusde ribben en mijn meisje vindt het ook er ...
ik ben zaterdag 34 weken nog fftjes doorzetten!

5 jaar geleden

Ja af en toe doet hij me wel pijn ja, maar niet zo dat ik tranen in mijn ogen krijg. Meer dat eventjes opschrik en kort au roep. Meer niet. meestal linksonder zo‘n rake por.

5 jaar geleden

Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden 😅 ik heb hier ook een hele krachtige baby die mij regelmatig flink pijn doet. Mijn dochter vraagt soms aan mij wat er is omdat ik soms echt kreun van de pijn..🤭 ik grap welles tegen mijn vriend dat de kleine mijn ribben mee eruit neemt met de geboorte..pfff kleine Kingkong. Gisteren ook met de verloskundige over gehad en die zei dat je soms die pech kan hebben en je ook echt blauwe plekken en beurs kunt zijn. Is jouw kleine al ingedaald? Hopelijk wordt het dan minder heftig voor je!

5 jaar geleden

Stiekem toch goed om te weten dat ik niet de enige ben! Mijn dochter vraagt ook steeds “gaat het wel mama?” . De niet zo kleine (34 weken en 2600 gram!) is nog niet ingedaald hoorde ik vanmorgen. Ik hoop dat hij dat wel gaat doen en dan iets rustiger wordt!

5 jaar geleden

Reactie op NoëlleE

ik ben zaterdag 34 weken nog fftjes doorzetten!
Echt aftellen nu hè! Nog even volhouden inderdaad. Dit vergeten we straks vast ook weer 😉 zo gauw als de baby er is.

5 jaar geleden

Reactie op rw123

Echt aftellen nu hè! Nog even volhouden inderdaad. Dit vergeten we straks v ...
jaa dat hoop ik mijn ribben zullen helaas altijd gekneusd blijven heb ze een paar jaar geleden bijna allemaal gebroken door een val van een paard en dat zal nooit helemaal herstellen jammer genoeg heeft mijn meisje ze zwaar gekneusd door het trappen.. maar tis het allemaal waard als ik dr straks in mijn armen heb🥰

5 jaar geleden

Reactie op rw123

Stiekem toch goed om te weten dat ik niet de enige ben! Mijn dochter vraagt ...
ik wil je absoluut niet bang maken maar sinds mijn kleine is ingedaald trapt ze alleen maar meer tegen mijn ribben hoop echt dat je dit gespaard blijft!!!

5 jaar geleden

Reactie op NoëlleE

ik wil je absoluut niet bang maken maar sinds mijn kleine is ingedaald trap ...
Ik heb dit ook.. kan wel janken. Wat een pijn zeg niet normaal.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Kleine schopt de hele tijd op dezelfde plek onder mijn borst tussen de ribben en huid.. Echt mega pijnelijk voelt alsof er een grote blaar zit..

5 jaar geleden

Ik ben duidelijk niet de enige! Ik begon me echt een beetje zorgen te maken! Sterkte allemaal mama’s!

5 jaar geleden

Reactie op NoëlleE

ik wil je absoluut niet bang maken maar sinds mijn kleine is ingedaald trap ...
Oh help! Ik hoop dat hij dat niet gaat doen!

5 jaar geleden

Hier ook gekneusde ribben... succes!

5 jaar geleden

Jep bij mij ook nu ze ingedaald is nog meer harde schoppen in mn ribben rechterkant, voelde helemaal beurs gisteravond en soms ook schoppen in mn maag wat weer vlagen van misselijkheid veroorzaakt 😬 ‘s nachts als ik op mn andere zij draai (wat sowieso heftig pijnlijk is vanwege bekken/heupen) moet ik mn buik echt meetillen en voelt het heel beurs van het gewicht van de baby aan die kant. Het wordt er niet comfortabeler op, nu 34 weken 😬

5 jaar geleden

Mijn baby rekt zich continu uit zo lijkt t.. Dus niet echt trappen maar steeds mn buik zo ver rekken dat mn banden t gevoel van knappen geven..🙈 Ook heel anders dan mn 1e zwangerschap.. Bijzonder he

5 jaar geleden

Hier ook gekneusde ribben en een blauwe buik. Vooral de rechterkant omdat hij daar met zijn handen en voeten ligt

5 jaar geleden

Bij mij ligt ze vaak tegen mijn rechterkant van mijn ribben aan. Zo lijkt het net of je een stokje hebt ingeslikt. De zenuw doet zeer en het geeft een pijnlijk drukkend gevoel. Schoppen doet dan weer niet zeer.

5 jaar geleden

Reactie op Ginny

Bij mij ligt ze vaak tegen mijn rechterkant van mijn ribben aan. Zo lijkt h ...
Apart hè altijd die rechterkant ik hoor bijna alleen maar ervaringen van meiden waar de rechterkant de ribben zo pijnlijk geschopt worden vraag me af waarom dat is 🤓 Misschien omdat je lever ook aan die kant zit 🤔

5 jaar geleden

Hier ook, maar dan links. Hij trapt zo hard dat ik gewoon dubbelvouw van de pijn 🙈. Met de 1e was dat ook niet.

5 jaar geleden

Apart hè altijd die rechterkant ik hoor bijna alleen maar ervaringen van me ...
Ik begreep gister van de gynaecoloog dat veel baby’s de voorkeur hebben om links te gaan liggen dus beentjes rechts, vanwege de plaatsing van de organen in je lijf. De mijne ligt precies andersom 😆.