29 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben bijna 33w en voel de baby ook niet/nauwelijks ‘s nachts. Ik probeer maar te genieten van de rust want dat zal na de geboorte straks wel anders zijn 🙈 Succes met de laatste loodjes! 🍀

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb ook 1 die in de nacht rustig is. Sommige nachten is ze wel even actief en andere nachten slaapt ze denk ik 😂 In de ochtend kan ik haar vaak wel even wakker maken...

5 jaar geleden

Precies dit heb ik ook! Overdag super actief maar savonds minder en snachts niet. Ik zie t maar als een voordeel dat ze me ook mn rust gunt nog haha....

5 jaar geleden

Ik ben morgen 35 wkn. En sinds 2 weken snachts rust . En ze wordt pas tegen 12u a 13u wakker en dan pas steeds actiever dus heb al paar keer in de stress gezeten door dr

5 jaar geleden

Ik denk als je het herkend van je kindje dat het gewoon haar patroon is ☺

5 jaar geleden

Ze gaan dag en nacht herkennen.. Dus missch moet je juist blij zijn :D Hoeft je kindje straks ook niet te wennen

5 jaar geleden

ik ben 35 +1, ook ik vind dit raar, maar mijne is in de nacht net zo rustig als overdag, ik moet hem steeds wakker schudden, rond de 32 weken was hij altijd super actief, nu totaal niet.. { ben banh van wegen mijn gescheurde vliezen + onder de grens vruchtwater }

5 jaar geleden

Hier ook een baby die in de nacht enorm rustig is en overdag geen seconden stil ligt. Alleen als de wekker van mijn vriend gaat dan voel ik dat ze even een beweging maakt alsof ze zegt: nou ik draai me nog eens om hoor.

5 jaar geleden

Bij mij ‘s avonds en ‘s nachts actief , iedere baby heeft zijn eigen patroon.

5 jaar geleden

Mijn eerste zoontje was ook overdag actief en ‘s nachts rustig toen die uit de buik was had hij snel ritme van dag en nacht te pakken. Nu een kleine meid in me buik en die is ook overdag actief en ‘s nachts rustig hoop op het zelfde als bij haar broer

5 jaar geleden

Dan heeft ze misschien al een goed slaap ritme🤗, en jij slaapt ook dus heb je misschien kleine bewegingen niet door. Bij mij is ze s nachts ook heel rustig, overdag genoeg bewegingen 🥰

5 jaar geleden

Hier een baby die 's ochtends zijn moment neemt 's middags en 's avonds maar 's nachts niet voorzover ik weet want dan slaap ik meestal en als ik dan weer wakker wordt om te draaien dan voel ik de baby niet maak me er niet echt zorgen over aangezien de baby meerdere beweeg momenten overdag heeft.

5 jaar geleden

Bij mij ook. Overdag heel wild en 's nachts eigenlijk alleen tussen 5.30-6.30 is ze wakker en daarna weer rustig. Redelijk vast ritme inderdaad

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 34 weken en ons kereltje is vooral ‘s avonds erg druk. In de nacht voel ik hem ook niet. Meestal als ik ‘s ochtends wakker word, dan voel ik hem even bewegen alsof hij even zn beentjes strekt en weer verder gaat pitten 🥰

5 jaar geleden

Ik voel ons mannetje s nachts ook niet. Maar mijn man blijkbaar wel 🤷‍♀️ Hij zegt dan dat hij s nachts soms tegen me aan ligt en de baby voelt schoppen. Ikzelf slaap daar doorheen en voel dat niet. Dus ik zou je ook geen zorgen maken: wees blij dat je goed slaapt en dat je hem vooral overdag voelt bewegen!

5 jaar geleden

Ik voel vooral eind van de middag, begin van de avond enorm veel beweging. Vannacht was ik toevallig wakker en toen voelde ik wel dat de baby ook aan het bewegen was, maar dan wat lievere bewegingen dan overdag. Dan wordt er geschopt en geduwd en dat voel je echt wel.

5 jaar geleden

ja same here.... voel dr overdag regelmatig maar zodra ik ga slapen en snachts soms ff maar de wc moet voel ik niets meer. ik slaap dan ook heerlijk. denk inderdaad dat als dit het patroon is en je dr anders wel gewoon voelt (overdag) dat het prima is. en idd 🤞 dat ze dit aanhoudt straks 😊

5 jaar geleden

Als ik net in bed in lig voel ik ze nog eventjes maar ik heb zowel bij mijn 1e zwangerschap als nu nooit snachts wakker gelegen van het schoppen ofzo.. Ik dacht ah das heerlijk als ik slaap slaapt de baby ook, uiteindelijk was dit effectief wel zo toen mijn zoontje geboren was ik moest hem echt gaan wakker maken om te voeden, na een paar dagen was hij daar zo van door zijn doen dat ik hem gwn liet slapen en hij sliep al heel snel door snachts, overdag at hij dan wel lekker veel 😬✌️

5 jaar geleden

Ik heb het juist vaak overdag dat ie rustig is en ‘s nachts denkt dat ie nog baantjes kan trekken rond 3en ofzo 🙈 Zolang je der voelt bewegen is het goed toch? Bij twijfel altijd bellen naar de VK

5 jaar geleden

Ik ben nu 33 weken en heb nog nooit wakker geworden omdat ik de baby voelde snachts. Mijn vriend zegt hem wel al gevoeld te hebben als zijn hand op mijn buik ligt . Dus beweegt hij wel maar merk ik het gewoon niet als ik slaap 😊