18 Reacties

5 jaar geleden

Ja. Onze baby toevallig ook. Lijkt af en toe net een baby geitje maar volgens het consultatiebureau is het volkomen normaal 👍🏽

5 jaar geleden

Denk dat dit normaal is. Onze kleine meid produceert ook behoorlijk wat geluid snachts. Vooral voor haar voeding. We denken dan dat ze wakker is maar als we kijken slaapt ze nog gewoon.

5 jaar geleden

Hier ook ons mannetje kan heel luidruchtig zijn. De eerste nacht in het ziekenhuis al. Verpleegkundige vond het heel normaal. Soms heel kreunend geluid, soms lijkt het zelfs wel grommen of met veel geweld zn speen zowat opeten 😂 Alleen dat piepen/adem snakken vond ik erg zorgelijk, maar zowel de dame in het zkh als de kraamzorg die we hadden zeiden dat het normaal was dus ja 🤷🏻‍♀️ ik ga het toch nog een keer vragen vrijdag bij eerste bezoekje CB 😬

5 jaar geleden

Hier ook een knorrepot s nachts. Volgens de kraamzorg inderdaad volkomen normaal. Moest wel erg wennen de eerste nachten.

5 jaar geleden

Precies de reden dat onze zoon vanaf het begin meteen al op zijn eigen kamer slaapt. Anders doe ik geen oog dicht.

5 jaar geleden

Oh wat fijn om dit allemaal te lezen, soms kijken me man en ik elkaar aan van 'is dit normaal' 😂 we hebben echt een mieperd, zo noemen we haar ook. Een kleine zeur een grumpy.. Al die geluiden die er snachts uit komen. Echt geen flauw idee of ze nou verstopte neus heeft of geïrriteerd is. Maar ze huilt gelukkig niet veel alleen maar miepende geluiden. Als we haar optillen en bij ons hebben liggen is ze wel lekker rustig blijft gek en mooi om te zien hoe rustig ze word van onze hartslag! ❤️Onze grumpy babies

5 jaar geleden

Soms doe ik het licht aan om te kijken of alles goed gaat. Klinkt alsof ze geen lucht krijgt en piept als een muisje haha maar dan ligt ze lekker te slapen en mama is klaar wakker 😅

5 jaar geleden

Hier ook ons mannetje kan heel luidruchtig zijn. De eerste nacht in het zie ...
oh echt blij te lezen dat jullie dit ook ervaren ... hij ligt naast me in cosleeper en we worden vaker wakker inderdaad en ga dan kijken of hij in orde is maar hij lijkt gewoon te slapen. Het naar lucht happen vind ik inderdaad ook het meest enge . ...maar goed als zoveel babys dit hebben zal het vast normaal zijn

5 jaar geleden

Hier komt de hele dierentuin voorbij elke nacht 😅 Ook nagevraagd en ze gaven, zoals al eerder gezegd, bij het cb aan dat dit normaal is. En dat het bij prematuur geboren baby's nog erger dan 'normaal' kan zijn. Laat onze kleine man nu prematuur geboren zijn...

5 jaar geleden

Ons Elisa ook! Een hele nacht en vrij luid. Had dit eens opgenomen en aan de kinderarts gevraagd. Hij gaf aan dat dit perfect normaal is. Aangezien dit ons echt beperkte in onze slaap hebben we besloten haar op haar eigen kamertje te leggen. Klonk als een geitje, die rochelt en zich forceerde met ern beetje gepiep..

5 jaar geleden

Onze caviatje (lees dochertje) doet dat ook.

5 jaar geleden

Ik was even vergeten hoeveel geluid babys konden maken. Dus toch eerste week naast ons gelegen daarna naar eigen kamer omdat ik niet kon slapen.

5 jaar geleden

Hahaha hier ook de gekste geluidjes komen langs en soms denk ik toch even spieken of het allemaal goed gaat

5 jaar geleden

Onze zoon gromt. 😂

5 jaar geleden

Onze Joy verzorgd een waar orkest tijdens het in slaap vallen en wanneer ze wakker begint te worden. Voordeel is dat ik haar 's nachts dus al bij me heb om te voeden voor ze begint te huilen 😂

5 jaar geleden

Wij hebben een kreunende knorretje 🐷 Lijkt hier zelf totaal geen last van te hebben

5 jaar geleden

Hier komt de hele kindeboerderij langs. Het geitje, varkentje en paardje zijn toch zijn favo geluidjes😂 als het ineens stil blijft ga ik altijd toch nog even kijken

5 jaar geleden

Haha ja dat is normaal. Ik slaap daarom ook met oordopjes in. Want anders lig ik de halve nacht wakker.