25 Reacties

5 jaar geleden

Ja herkenbaar! Hij wordt altijd zeurend of huilend wakker. Vroeg me al af of het alleen hier zo was, want lees zo vaak over baby’s die rustig wakker worden. Dat gebeurt hier dus niet.

5 jaar geleden

Reactie op amira_

Ja herkenbaar! Hij wordt altijd zeurend of huilend wakker. Vroeg me al af o ...
Pff wat ben ik blij te lezen dat hij niet de enige is. Haha sorry

5 jaar geleden

Hier ook. Hij word schreeuwend wakker om melk, heeft niet eens het fatsoen om te wachten tot ik afgekolfde melk opwarm en valt na het drinken weer in slaap. 😂

5 jaar geleden

Hier ook geen happy baby.. wakker worden is krijsen en moet asap eten hebben. Daarna is het woelen en jammeren. Heel af en toe is het gelukt om te spelen en een lachje te krijgen maar dit duurt 5min en dan is ze het beu en begint opnieuw te wenen. Op mama wordt ze stil en valt ze in slaap. Ik heb dan ook het gevoel dat ik alleen maar een baby heb die slaapt en eet en we haar na het eten zo snel mogelijk opnieuw in slaap proberen krijgen omdat ze dan rustig is en dat vind ik jammer

5 jaar geleden

In het begin was ons meisje ook zo. Nu is ze wat groter en meldt ze zich ook rustiger voor de fles. Het is wat meer ‘praten’ ipv huilen. Ze is te vroeg geboren en is nu 12 weken. Dat boze deed ze tot een week of 8 denk ik. Gecorrigeerd is ze 6 weken.

5 jaar geleden

Hier ook. Hij word schreeuwend wakker om melk, heeft niet eens het fatsoen ...
Ja hier ook,gillen tot flesje klaar is. En gelijk is slaap vallen komt niet vaak voor. Dus niet vaak mn handen vrij Vorige week niets eens fatsoenlijk kunnen ontbijten/lunchen. En mn partner en ik om de beurt avond eten

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Hier ook geen happy baby.. wakker worden is krijsen en moet asap eten hebbe ...
Ja dat heb ik dus ook. Duimen dat hij zo snel mogelijk weer slaapt terwijl ik zo graag gewoon wil knuffelen zonder dat het een verplichting is. Of lekker spelen enz. Lachen doet hij nog niet. Alleen stuiptrekjes in zn slaap.

5 jaar geleden

Reactie op Reneej86

Ja hier ook,gillen tot flesje klaar is. En gelijk is slaap vallen komt niet ...
Ja! Eten.. ik weet niet hoe iedereen dit doet. Ik zie zo mooie "dagschema's" passeren op dit forum maar ik weet niet hoe jullie eten. Ons meisje gaat rond 20u naar bed. Dit duurt een half uur tegen ze gaat slapen. Dan pas kunnen wij eten. Dus rond 9u ongeveer gedaan en gaan we slapen omdat we kapot zijn. Vroeger aten we altijd rond 18u. Maar dan is ze nog bij ons beneden en moet ze bij mij zijn. Als ik haar dan neerleg begint ze te wenen. Ik weet niet hoe andere mensen dit geregeld krijgen...

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Ja! Eten.. ik weet niet hoe iedereen dit doet. Ik zie zo mooie "dagschema's ...
Pff nee ik snap het dus ook niet. Gelukkig wil onze zoon ook graag bij papa zijn. Dagschema hebben we hier totaal nog niet.

5 jaar geleden

Mijn tweeling lacht nooit, zijn 9 weken oud en gecorrigeerd eigenlijk pas 4 weken oud. Ze slapen of eten of huilen. Heel de dag huilen.... Volgens de kinderarts normaal maar dit heb ik nooit meegemaakt met de andere 2 kids. Wakker en dan meteen bleeehhhhh neh neh neh 😙🤭

5 jaar geleden

Reactie op Mamavanbijna4

Mijn tweeling lacht nooit, zijn 9 weken oud en gecorrigeerd eigenlijk pas 4 ...
Haha herkenbaar. Mijn andere zoon was zo makkelijk Melde zich om te eten en volle luier. En verder zo relaxed. Ieder kind is anders zeggen ze Haha nou en of.

5 jaar geleden

Ons meisje heeft dit ook. Is twee weken, ze slaapt, drinkt een flesje of ze huilt.. wegleggen is ook niet te doen, alleen snachts in haar coo sleeper (thank God)

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Ons meisje had eerst dat ze tussen 16.00 en 19.00 vastgehouden wou worden. Wij deden dat om en om en de andere sneed het eten voor de andere. Dan eten met 1 arm 😂

5 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Ons meisje had eerst dat ze tussen 16.00 en 19.00 vastgehouden wou worden. ...
Deden wij eerst ook 🙈 nu zet ik ons zoontje in zijn wipstoeltje tijdens het eten en daar is hij gedurende de tijd van het eten meestal wel tevreden

5 jaar geleden

Eten doe ik met 1 hand. Met de andere arm heb ik mijn dochter aan de borst. Broodje eten idem dito, dat gaat prima met een baby op schoot of in de doek 😏 Koken doe ik vaak 's middags als ze even in de wagen slaapt na wandelen, of ik snij vast alles met haar in de doek. Lukt best prima eigenlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Sara18

Deden wij eerst ook 🙈 nu zet ik ons zoontje in zijn wipstoeltje tijdens he ...
Ja hier wil ze nu in de kidsmill zitten bij ons aan tafel. We hebben dan Max 15 min om te eten 😅😂. Prima allemaal

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Hartslag knuffel geprobeerd?

5 jaar geleden

Ook heel herkenbaar. Wat een geruststelling dat ik niet de enige ben bij wie dit zo loopt🙈 We hebben wel ontdekt dat hij iets vrolijker is wanneer hij in z’n park kan kijken en woelen. Een tutje helpt ook.

5 jaar geleden

Fieuw we zijn dus niet alleen! Hier hetzelfde, al moet ik zeggen dat het de laatste week iets beter lijkt te gaan (8 weken oud). Maar wel moeilijk als je leest over knuffelen, spelen en lachen, terwijl het hier meestal slapen-huilen-eten is.

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

DRAAGDOEK! echt als ik die niet had gekocht kon ik niks doen zeker in de dag niet nizt ontbijten geen huishouden niks