Ons zoontje heeft echt een ontsteking op het oogje met pus etc. Echt zielig. Mijn schoonmoeder blijft zeggen dat ik moet spoelen met anti prik baby shampoo. Ik vind dit zo vreemd...klopt dit?
Ja klopt inderdaad. Ik heb toevallig van de week gebeld met de huisarts vanwege oogontsteking en kreeg dit als eerste tip. Het heeft niet genoeg geholpen dus uiteindelijk weer terug, maar kan dus zeker helpen.
Dat klopt inderdaad🥰 bij onze dochter helpt het perfect, vooral toen ze veel onzuiverheden had op de wimpers en ogen had en harder was, met verwijderen, ging perfect! Op watje met warm water en dan sopje erbij. Haar oog is nu ook ontstoken😪 zo zielig!
Zwitsel prikt sowieso niet in de oogjes van de kindjes, ook ivm douchen dat ze er geen last van krijgen. Onze dochter had nu ook ontstoken oogje, sochtends en savonds met met warm water sopje gemaakt met zwitsal shampoo of douchegel en ermee reinigen🥰 heefr nooit last gehad en nu 2 dagen later is het weg..
Ik heb nu toch maar oogdruppeltjes bij de dokter gehaald voor haar. Het was echt heel erg met beide oogjes super erg tranen en snot erin en zo, helemaal donkere kringen 😔🥺 Vind ik met de oogjes te belangrijk om dat met huis tuin en keukenmiddeltjes aan te blijven modderen. We zien nu na 2x druppelen al duidelijk verschil gelukkig ❤
Foto van daycare gisteren zag je enorm die tranen en kringen 😭😓 zo zielig
Ik heb nu toch maar oogdruppeltjes bij de dokter gehaald voor haar. Het was ...
jaaa zielig he. Bij ons zaten zn oogjes ook helemáál dicht met prut en eronder ook helemáál dik. We zijn ook naar dokter geweest ..hij had oorontsteking dus kreeg antibiotica maar anders had hij ook zalf gekregen.