21 Reacties

4 jaar geleden

Je moet niks ;-) wat jij handig vindt. Als de kraam het badje ergens anders handig vindt is het zo verplaatst toch?

4 jaar geleden

Ik heb hem op de slaapkamer omdat ik geen plek heb op de badkamer. Denk inderdaad wat jij fijner vind

4 jaar geleden

Ik heb hem zelf altijd in de badkamer

4 jaar geleden

Die van ons staat nog in de “rommelkamer”, net als het wiegje wat eventueel gebruikt gaat worden, de kinderwagen, isofix base, etc etc etc. Als het badje gebruikt wordt kan die prima naar de badkamer verplaatst worden, maar ik moet die sta-in-de-weg niet constant in mn badkamer of babykamer hebben staan.

4 jaar geleden

Badkamer.

4 jaar geleden

Nou niks moet.. maar wij zetten m in de badkamer.. ik ga niet met dat ding of een emmer lopen sjouwen..

4 jaar geleden

Als kraamverzorgster overleg ik altijd met het gezin waar we het badje doen. Als er genoeg plek is, is mijn voorkeur ook in de badkamer. Soms is de badkamer niet ruim genoeg om met zijn 3e toe te kijken; dus papa, mama en kraamverzorgster. Dan kiezen we toch voor de babykamer, maar dan kan je daarna in je eentje wel gwn in de badkamer. Zorg ook even dat de badkamer lekker op temperatuur is en als het kan het aankleedkussen in de wasbak leggen, dan hoeft de baby niet weer naar een nieuwe ruimte. Zelf ga ik het badje ook in de badkamer doen, gwn in de douchekabine, dan kan je de stop daarna er gwn uit trekken

4 jaar geleden

Ik heb het in de badkamer staan. Heb geen plek verder, onze slaapkamer is gedeelde babykamer.

4 jaar geleden

Ik heb geen plek in de baby kamer dus lekker waar een bad hoort en anders in de huiskamer

4 jaar geleden

Ik zet hem in de badkamer. Volgens mij adviseren ze babykamer zodat je direct op commode kan omkleden. Maar badcape om dan kan best die 2 meter over de gang gelopen worden 😉 Zorgen dat de verwarming aan staat op de badkamer.

4 jaar geleden

Wij hebben de standaard naast de kast en het badje boven de kast opgeborgen. Als de kleine gewassen gaat worden, dan doe ik het liever in de badkamer, dit heeft enerzijds met de temperatuur te maken (badkamer is bij ons het warmst) anderzijds begint de baby al snel veel beweging te maken waardoor het vaak nat wordt. Wij hebben vloerbedekking liggen. Niet zo handig dus.

4 jaar geleden

Thanks ladies! Ik heb hem liever ook in de badkamer!

4 jaar geleden

Gewoon in de badkamer. We hebben ook een uitschuiflade bij de wasmachine/droger, dus daar kunnen we eventueel het aankleed kussen opleggen, maar wss loop ik gewoon 2 meter.

4 jaar geleden

Thanks ladies! Ik heb hem liever ook in de badkamer!
Ik kon hem zelf ook niet legen, dus ik liet hem rustig de hele dag staan als we sochtends gebadderd hadden totdat mijn man thuis was 🙈

4 jaar geleden

Ik heb geen babybadje... Een tummytub.. Een badzitje voor in het grote bad en hij kan met mij of mijn partner in de douche. 3de zwangerschap. Alleen bij nr 1 is het babybadje gebruikt. Wel geteld 2x door de kraamhulp..

4 jaar geleden

Onze babykamer heeft een eigen badkamertje met een lage douchebadkuip waar wij het babybadje in zetten en haar in bad gaan doen. Of we zullen het babybadje over de grote gootsteen plaatsen in die badkamer

4 jaar geleden

Hier komt het badje in de badkamer. Het aankleed kussen komt op de wasbak te liggen(op het badmeubel). We hebben een afvoerslang voor het badje, dus na gebruik kunnen we het makkelijk leeg laten lopen in het bad of in de douche.

4 jaar geleden

Ik heb het badje in de badkamer en daar ook een extra aankleedkussen. Bij ons is de badkamer namelijk beneden ipv boven

4 jaar geleden

Wij hebben een kleine badkamer 🙃 wel een bad we willen de baby zoveel mogelijk met een van ons in bad ivm hechting en aankleden op haar kamertje 1 meter verder. En heb een tummytub. Op mijn werk (thuisbegeleiding jeugdzorg) deed ik de tweeling baby’s in de keuken op het aanrecht in bad en aankleden op de eettafel. Denk bij ons kindje ook als ze in de tummytub gaat

4 jaar geleden

Bij ons gaat het badje naar de badkamer en aankleden gewoon in de slaapkamer, hoeven letterlijk alleen 1 deur door.