40 Reacties

5 jaar geleden

Veel reclame idd, maar ook wel praktische spulletjes. Ik doe het wel! Bij mijn eerste kindje en nu ook weer

5 jaar geleden

De reclame vond ik wel nuttig omdqt het voor mij mn 1e kindje is

5 jaar geleden

Ik heb vandaag de box van babydump opgehaald en weinig reclame, veel bruikbare spulletjes! Box van Prenatal/WIJ vond ik ook erg leuk, wel iets meer reclame dan die van babydump. Je krijgt er een gratis tijdschriftabonnement bij dat automatisch stopt. Box van Blokker/oudersvannu vond ik vooral veel reclame en aantal tijdschriften. Ik vind het wel leuk om ze te hebben, weet niet of er nog andere boxen zijn.

5 jaar geleden

Zijn voornamelijk nieuwsbrieven die je krijgt, maar daar kan je je gelijk weer voor uitschrijven. er zitten inderdaad wel praktische spullen tussen! Ik raad de box van de Blokker, prenatal en de baby dump aan!

5 jaar geleden

We hebben van de blokker, prenatal en babydump gedaan. Erg leuke dingen erbij. Ook leuke kortingen! Heb zwangerschapskleding voor extra 15% korting kunnen shoppen b.v. Laat je niet verleiden tot zwitsal die staat altijd tussen de gratis boxen maar moet je betalen

5 jaar geleden

Ik raad die van Kruidvat ook aan! Tas met pak luiers, pak doekjes en flesje badschuim voor baby.

5 jaar geleden

Ik vind de box van Babydump echt de leukste! Prenatal gaat ook wel maar van de blokker is echt veel reclame en weinig "leuke" spullen.

5 jaar geleden

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp. Volgens mij vind je ze door te zoeken op doos of dozen. Daar kun je in de reactie lezen wat er in een doos zit en soms ook met foto. Op basis van die info heb ik de doos van babydump en wij (bij prenatal) gehaald :)

5 jaar geleden

Reactie op Muzieknootje

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp. Volgens mij vind je ze door ...
Bedankt zal eens opzoeken!

5 jaar geleden

Ik heb vandaag de prenatal box opgehaald, zat veel reclame in & zelfs 2 blikjes 0.0 bier (wat moet ik daarmee馃槀). Verder paar sokjes, heeel leuk nijntje rammelaar, 2 philips avent speentjes, tandpastaatje voor volwassenen gewoon, ohja pak pampers & mini sudocreme (handig voor in de luiertas ofz)

5 jaar geleden

Ik heb vandaag de prenatal box opgehaald, zat veel reclame in & zelfs 2 ...
Nou ja ik kreeg maar 1 speentje 馃ズ馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Editedit

Ik raad die van Kruidvat ook aan! Tas met pak luiers, pak doekjes en flesje ...
Ik krijg die niet aangevraagd 馃 als ik ben ingelogd blijft hij op de pagina staan waar ik de uitgerekende datum heb ingevuld 馃槙

5 jaar geleden

Reactie op bsch

Nou ja ik kreeg maar 1 speentje 馃ズ馃槀
Ahh echt terwijl dat nog een vd leukste dingen is馃槀 ik kreeg zo'n duo pack!

5 jaar geleden

Vond die van Prenatal het leukst! Ik kreeg onwijs veel reclame.. werd er gek van, maar me langzaamaan overal weer van afgemeld 馃き!

5 jaar geleden

Reactie op Editedit

Ik raad die van Kruidvat ook aan! Tas met pak luiers, pak doekjes en flesje ...
Die van kruidvat kan ik niet vinden heeft iemand misschien een link? 馃き

5 jaar geleden

Reactie op Pnr1994

Die van kruidvat kan ik niet vinden heeft iemand misschien een link? 馃き
Je kan het activeren op je account. Ik heb het wel al een tijd geleden geactiveerd en nog niks gehad maar misschien kan ik dat later in de zwangerschap ophalen

5 jaar geleden

Reactie op Motherload

Je kan het activeren op je account. Ik heb het wel al een tijd geleden geac ...
Ik kreeg de mail met uitnodiging om op te halen vorige week en ben nu 19 weken zwanger.

5 jaar geleden

Ik vond die blikken bier in de doos van Prenatal zo raar.. Maar dat zal wel aan mij liggen. 馃

5 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik vond die blikken bier in de doos van Prenatal zo raar.. Maar dat zal wel ...
Vond ik ook. De rest wel leuk

5 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik vond die blikken bier in de doos van Prenatal zo raar.. Maar dat zal wel ...
Ja inderdaad, mijn vriend heeft er 1 slok van gedronken maar trok een heel vies gezicht 馃槀馃槚馃槚 de rest toen maar weg gedaan. Normaal lust hij wel graag een biertje 馃槄