34 Reacties

3 jaar geleden

Je moet m zelf ophalen dus hij wordt niet bezorgd :) Vooral reclame. Wat tijdschriften en een speentje, cremepje en tandenborsteltje :)

3 jaar geleden

Oh en soms een knuffeltje!

3 jaar geleden

Ik heb 3 dozen aangevraagd en een gratis rompertje bij de zeeman. Heb inmiddels de ophaalkaarten gehad maar nog niks opgehaald. Ik ga zodra ik me wat fitter voel.

3 jaar geleden

Je moet m zelf ophalen dus hij wordt niet bezorgd :) Vooral reclame. Wat ...
Oh joh ik dacht ze bezorgen hem 😂

3 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Oh joh ik dacht ze bezorgen hem 😂
Ze bezorgen wel, maar dat kost 8 euro.

3 jaar geleden

Wel leuke tijdschriften en idd nog wat kleine dingetjes en veel folders. Maar met de vakantie vind ik al die tijdschriften wel echt leuk. Ze gaan je wel bellen met leuke aanbiedingen enzo 😅

3 jaar geleden

Ik heb ze alle 3. Die van babydump is echt heel leuk! Zitten allemaal spulletjes in, geen reclame. Die van Prenetal vond ik ook erg leuk. Die van ouders van nu (blokker) is wel veel reclame, en daar word je nog door gebeld.

3 jaar geleden

Ja Ouders Van Nu was vooral reclame, wel wat leuke magazines maar verder alleen een speen en een pakje billendoekjes. De andere dozen heb ik nog niet

3 jaar geleden

ik heb vandaag zwangerbox gekregen🥰

3 jaar geleden

Ze bezorgen wel, maar dat kost 8 euro.
Vond het die €8 wel waard 🤣

3 jaar geleden

Ze bezorgen wel, maar dat kost 8 euro.
Oh top!!

3 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Ik heb ze alle 3. Die van babydump is echt heel leuk! Zitten allemaal spull ...
Wel 4 keer op een dag...

3 jaar geleden

Wel 4 keer op een dag...
Ja erg he? Ik neem steeds niet op, weet al waarvoor ze bellen!

3 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Ja erg he? Ik neem steeds niet op, weet al waarvoor ze bellen!
1x opnemen, zeggen ik heb nergens intresse in en tot ziens. Werkte hier uitstekend, was zo van ze af👌 Ze houden anders namelijk best wel een tijdje vol

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouwtjevandalen

1x opnemen, zeggen ik heb nergens intresse in en tot ziens. Werkte hier uit ...
Echt? Oh dan toch maar ff opnemen! Wel volhouders zeg! Maar bedankt voor de tip!

3 jaar geleden

Prenatal zat pak luiers in, billendoekjes, sudocreme, advent speen, tandenborstel Nijntje knuffel. Blokker alleen billendoekjes en paar rommeltjes en veel reclame. Die van Kruidvat is ook leuk maar nog nog geen uitnodiging gekregen om op te halen

3 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Echt? Oh dan toch maar ff opnemen! Wel volhouders zeg! Maar bedankt voor de ...
Ja, die vrouw vond het niet leuk natuurlijk 😂maar was er zo van af

3 jaar geleden

Reactie op Joycke

Prenatal zat pak luiers in, billendoekjes, sudocreme, advent speen, tandenb ...
Die van de kruidvat krijg je 4 weken voor de uitgerekende datum werdt mij verteld

3 jaar geleden

Ik vind het zelf wel leuke boxen.. tot nu toe is babydump wel het leukste gezien er het minste reclame in zit! Prenetal en Kruidvat moet ik nog afwachten 😊 Als ze een keer bellen gewoon meteen het nummer blokkeren 👍🏼

3 jaar geleden

Ik merk dat veel dozen ook pas na de bevalling aan te vragen zijn?