25 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Wij zijn in Utrecht geweest en dat was een ontzettend flop, geen dump prijzen maar normale prijzen. Rommelige en oude winkel, Eindhoven durf ik niet te zeggen 😊

5 jaar geleden

Prima winkel, al meerdere keren in Hellendoorn geweest. Onze kinderwagen uiteindelijk wel gekocht bij Babypark, omdat we daar andere accesoires bij de wagen kregen die we meer zouden gaan gebruiken. Ze stunten allebei met de laagste prijs garantie, dus het scheelt 3 a 4 cent op artikelen. En als je het goedkoper vindt, krijg jij het ook voor dat zelfde geld 👍🏼

5 jaar geleden

Zeker de moeite waard! Onze kinderwagen was bij Babydump 200 euro goedkoper dan bij Babypark en van Asten. Personeel is super vriendelijk en heeft overal een duidelijke uitleg over! Wij hedden een hele mooie prijs gekregen bij Babydump, hebben het kamertje, de kinderstoel en kinderwagen in een keer gekocht. En worden ook nog 3 weken eerder geleverd dan afgesproken 😁🤗💝

5 jaar geleden

Voor de korting en zo is prenatal de beste wij zijn eerst overal gaan kijken en daarna alles bij prenatal besteld behalve box en bed die heb ik van de baby dump

5 jaar geleden

Reactie op hoihe

Prima winkel, al meerdere keren in Hellendoorn geweest. Onze kinderwagen ui ...
Ook tevens een wat oudere winkel, maar producten zijn qua prijzen niet veel anders dan anders 😉

5 jaar geleden

Ik vind van wel😍 wij hebben er onze wagen vandaan

5 jaar geleden

Babydump Eindhoven is echt een fijne winkel, we zijn er een maand geleden naartoe geweest. Het afgelopen weekend ben ik bij babydump Maastricht geweest maar vond de winkel van Eindhoven beter.

5 jaar geleden

Wij zijn in die van veenendaal geweest. Ruime keuze aan kinderwagens. We zagen bijna dezelfde bij prenatal voor €1000 en niets extra s Nu ander merk kinderwagen met vele extra s dus ook ombouw naar duo wagen etc voor totaal 400 euro goedkoper uit. Dit was wel een demo dag dus misschien kun je daar na kijken als je een merk op het oog hebt

5 jaar geleden

Zeker de moeite waard! Laat je niks wijsmaken door de naam Baby ‘dump’ ! Gewoon een goede winkel;-) En, Babypark en Babydump zijn van dezelfde eigenaren;-) Ze hebben de babydump overgekocht een aantal jaar geleden om zowel in de hogere prijsklasse als lagere prijsklasse niet meer met elkaar te hoeven concurreren ;-)

5 jaar geleden

In Groningen vind ik Babydump ook een fijne winkel. Veel meer keuze dan wat ik zag bij de Prenatal.

5 jaar geleden

Zeker.. Wij zijn naar Utrecht geweest met idd ook het idee van "ben benieuwd" Uiteindelijk daar geslaagd voor kinderwagen, babykamer en toen kregen we de box, autostoel en luiertas er gratis bij. Dus ook financieel vond ik het wel de moeite waard. En in Utrecht deskundig en eerlijk advies. Wij wilde bv niet te gek veel voor de wandelwagen uitgeven aangezien wij in principe hierna geen kindje meer willen. De verkoper heeft ons verschillende modellen laten proberen en eerlijk geadviseerd waardoor we uiteindelijk wel meer kwijt waren dan we in gedachten hadden, maar mijn vriend en ik beide prettig met de wagen konden lopen (wat we met de goedkopere modellen waar we eerst voor gingen, helemaal niet hadden)

5 jaar geleden

Wij zijn bij Baby dump in Capelle geweest, heel fijn geholpen. Daar geslaagd voor een kinderwagen, en een complete babybadset en best veel extra’s er bij gekregen.

5 jaar geleden

Zeker een fijne winkel! Wij zijn bij de babydump in Roelofarendsveen geweest, wij hebben daar onze babykamer, kinderwagen, box en wippertje gekocht. 😊 wij waren ook bij de prenatal geweest maar daar vonden we de keuze minder ook kwa baby kleertjes 😉 bij de prenatal heel veel okergeel kwa kleertjes en daar houden we niet zo van 🤣🙊

5 jaar geleden

Wij zijn naar de baby dump in Eindhoven geweest! Grote winkel maaar niet echt de moeite waard. Ze hebben wel goede deals en ze leveren super snel! Ik zeg testen bij een ander en bestellen bij hun ;)

5 jaar geleden

Wij hebben complete kamer en wagen daar gekocht. Volgens mij ook nog wat beddengoed. Wij zijn in Veenendaal geweest.

5 jaar geleden

Ik ben in Eindhoven geweest, prima hoor maar zou het zeker niet aanraden om daar nu ver voor te gaan reizen. Van Asten in Tilburg vond ik veel leuker en ook wat Corona betreft prettiger. De entree is bij Babydump Eindhoven niet ruim waardoor afstand houden al gauw niet goed lukt. En de gratis babybox was niet op voorraad.

5 jaar geleden

voor ons is roosendaal dichtbij dus wij gaan vrijdag daar even langss

5 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

Ik ben in Eindhoven geweest, prima hoor maar zou het zeker niet aanraden om ...
Da meen je niet! Krijg je deze nu nog wel of gewoon helemaal niet meer?

5 jaar geleden

Babydump is zeker leuk om te kijken. Maar ik ben "gewoon" in Groningen geweest en dat was prima. Dus ik zal niet apart gaan reizen voor de babydump.

5 jaar geleden

Ik woon vlakbij Eindhoven en vond de babydump nou niet echt speciaal. Wel goedkoper dan babyplanet maar ik werd veel blijer van 'van Asten' babystore in Tilburg. Goed geholpen, normale prijzen.