11 Reacties

4 jaar geleden

Nee wij doen hem en kwartier aan en dan gaat die uit. Maar werkt zo'n white noise apparaat dan niet voor jullie? Op sommige kan je ook muziekjes afspelen dacht ik?

4 jaar geleden

Ja hebben we ook! Maar het is elke nacht anders, soms slaapt ze door maar meestal 19.00-02.00 gaat goed, en dan in de nacht heel overstuur

4 jaar geleden

Geen muziek, maar wel White noise hier. Het apparaatje kan ook muziek afspelen, maar die gebruiken we nooit. Alleen de ruis en dat werkt super fijn.

4 jaar geleden

Ik gebruik de app Slaapliedjes bij het naar het bed brengen 's avonds. Ik speel altijd hetzelfde liedje af voor hem. Je kan de tijd instellen hoe lang het afspeelt. De laatste 2 minuten gaat het geluid automatisch langzaam zachter tot je niks meer hoort. Ideale app vindt ik zelf. Wij gebruiken de tablet ervoor, wel verder in stille modus, anders wordt hij weer wakker van elke melding

4 jaar geleden

Nee, geen muziek. Wij hebben wel vanaf de geboorte al een white noise apparaatje en altijd white noise (ruis) aan als ze gaat slapen. Dat werkt super

4 jaar geleden

Waarom laat je hem niet aan eigenlijk, als ze m茅t muziek als een blok slaapt? Als dat voor jullie kindje werkt dan doe je dat toch gewoon? Wij hebben de ruis ook de hele nacht aan, dat wordt door baby-slaapcoaches ook aangeraden (routine, pikdonker en whitenoise staan altijd in de top5 tips voor babies)

4 jaar geleden

Reactie op Jptrs

Nee wij doen hem en kwartier aan en dan gaat die uit. Maar werkt zo'n white ...
Ja klopt! Die kun je op de continu stand zetten

4 jaar geleden

Waarom laat je hem niet aan eigenlijk, als ze m茅t muziek als een blok slaap ...
Het is belangrijk dat je hersenen volledig rust krijgen. Wanneer je muziek of ander geluid aanzet blijven je hersenen dat registreren in je onderbewuste en komen je hersens niet in rust stand. Het lijkt mij niet heel verstandig om dan de hele nacht iets aan te doen. Ik zou eerder proberen het af te bouwen dan op te voeren

4 jaar geleden

Reactie op e242

Het is belangrijk dat je hersenen volledig rust krijgen. Wanneer je muziek ...
Werkelijk alle slaapcoachen raden whitenoise aan, voor de volledige slaaptijd. Als het een egaal constant geluid is (zoals de ruis van je bloedsomloop die de baby in de baarmoeder hoorde) dan zou dat prima rust geven voor de hersenen

4 jaar geleden

Ik denk dat er ook nog wel verschil zit in whitenoise of echt muziek. Bij kindermuziek geloof ik wel dat die hersenen niet in diepe rust komen. Maar whitenoise is toch anders. Bij ons op kdv gebruiken ze zo鈥檔 watervalachtig geluid over een box. Staan gewoon op Youtube van zoveel uren. Werkt heel goed. We gebruiken thuis deze op Spotify. Niet de hele nacht trouwens. Zetten em eerst wat zachter en dan langzaam uit als we naar bed gaan 馃槉

4 jaar geleden

Werkelijk alle slaapcoachen raden whitenoise aan, voor de volledige slaapti ...
Ik denk dat dat wel iets anders is dan een muziekje