13 Reacties

3 jaar geleden

Ik had zelf deze link gevonden; https://www.zozwanger.nl/wat-is-de-beste-babyfoon-app/ Delen jullie deze bevindingen? Of zijn de apps in gebruik toch niet zo prettig

3 jaar geleden

Ik heb op mijn telefoon en I-pad de app babyfoon 3G. Op beide apparatuur moet je iets van 6 euro betalen. Anders kan je ook nog WhatsApp bellen met beeld dat is gratis. Alvast een hele fijne vakantie!

3 jaar geleden

Wij hebben babycam app, gratis en fijn. Een telefoon laat je bij de kleine en de andere kan je als camera gebruiken. Je kan zelfs geluidjes af laten spelen of inspreken als je dat zou willen.

3 jaar geleden

Reactie op Jaylah

Wij hebben babycam app, gratis en fijn. Een telefoon laat je bij de kleine ...
Ben deze nu thuis aan het testen tijdens haar middagslaapje, werkt heel goed haha!👌🏻

3 jaar geleden

Babyfoon 3G app! Werkt echt suuuuper! 👌🏼 Heeft al meerdere vakanties bij ons gered! 🎉

3 jaar geleden

Werkt super. Vergeet alleen niet om alle geluiden EN de tril functie uit te zetten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Jaylah

Wij hebben babycam app, gratis en fijn. Een telefoon laat je bij de kleine ...
Hij werkt thuis super goed, maar hier in het hotel is het WiFi netwerk te streng beveiligd helaas. Maat opzich hebben we t niet echt nodig. We hebben een perfecte plek qua hotelkamer met fijn terras

3 jaar geleden

Je bent een super moeder 👌🏼. Ik ga weleens 8 km hardlopen als mijn kindje haar middagslaapje heeft.

3 jaar geleden

Reactie op xTaliet

Je bent een super moeder 👌🏼. Ik ga weleens 8 km hardlopen als mijn kindje ...
Mee eens. Ik ga wel eens boodschappen halen. Robin slaapt meestal 2,5 tot 3 uur 's middags en bij hem heel duidelijk slaapcylci van 45 minuten. Leg hem op bed, zodra hij slaapt snel op de fiets en dan ben ik met een half uur weer terug.

3 jaar geleden

Maar zijn jullie dan niet bang dat als jullie wat overkomt, niemand weet dat er een kleine op bed ligt?😬🙈

3 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Maar zijn jullie dan niet bang dat als jullie wat overkomt, niemand weet da ...
Er kan je ook wat overkomen als je thuis bent.. 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Maar zijn jullie dan niet bang dat als jullie wat overkomt, niemand weet da ...
Snap je zorgen! Maar bij ons weet de ander het altijd. Houden elkaar altijd op de hoogte. En het gebeurd niet dagelijks, meer sporadisch 🙂. En alleen als we zeker zijn van hoe ze slaapt. Als ze in een onrustige slaapperiode zit kan het niet want ik wil niet dat ze overstuur wakker wordt terwijl ik niet thuis ben