15 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Babo
Ikea kun je ook online bestellen en laten bezorgen! Dat heb ik gedaan met d ...
Weet je toevallig zo welke jij hebt besteld? Ik zag dat vele deze gebruikten vandaar dat ik dacht handig haha! Yes ik ga even kijken! Vind die bezorgkosten alleen zo belachelijk bij de ikea pffff
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Ik heb alles gewoon los op stapeltjes in de lade gelegd op maat.
Ja dat zal ik ook eerst moeten doen!
5 jaar geleden
Ik heb een ander soort bakjes gehaald bij kwantum, dat paste ook top. Grotere variant erbij genomen voor in de kledingkast, die mini kleertjes opgevouwen in de kast zag er zo sneu uit 🤣 https://www.kwantum.nl/woonaccessoires/opbergers/opbergboxen-lades/opbergbox-sigma-donkerblauw-5-liter-0521645
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Niks mis mee toch. Het ligt er gewoon netjes en overzichtelijk in. Ik zou d ...
Jaaaaa ik ben gewoon echt autistisch als het om de kleding van mn kind gaat 😂 Maar ga het inderdaad gewon zo doen zoals jij zegt. Ja die prijs van bezorgkosten is echt belachelijk helemaal gestoord zijn ze bij ikea
5 jaar geleden
Weet je toevallig zo welke jij hebt besteld? Ik zag dat vele deze gebruikte ...
Ik heb ‘STUK’ bakjes.. zelf gekozen voor de 18cm hoogte omdat we lades hebben van 19cm hoog dus die passen perfect! Voor alleen bakjes betaal je toch niet zoveel verzendkosten? Volgens mij heb ik toen 3,- betaald en had ook nog hoeslakens en nieuw dekbedovertrek voor onszelf :)

5 jaar geleden
Ik wacht tot ik er weer heen mag.. ik heb echt al 4 van die setjes door het hele huis in alle kasten, ik vind ze echt ideaal.
Ze hebben nu ook andere, stuk (stomme naam) heten ze volgens mij?
5 jaar geleden
Reactie op Babo
Ik heb ‘STUK’ bakjes.. zelf gekozen voor de 18cm hoogte omdat we lades hebb ...

Deze heb ik ook maar dan in mintgroen in alle laden. En heb sommige dingen ook opgehangen zoals jurkjes en onesies. Maar broekjes, truitjes, rompertjes, sokjes gaan allemaal opgevouwen in deze ladeverdelers, met labels erop met maten om het m’n man ook makkelijker te maken 👍
De grotere maten vanaf 6mnd die ik heb heb ik apart gehouden in een grote bak, dat ga ik tegen die tijd dan uitwisselen met het hele kleine spul wat ze dan niet meer past