25 Reacties

5 jaar geleden
Ik haal van alles wat. Broekjes, leggings, truitjes, t-shirts korte en lange mouw. Dit alles is goed te combineren met laagjes zoals vestjes/jasjes. Ook heb ik wat slofjes. Een boxpakje is ook in dikkere stof verkrijgbaar. In de winter gebruik je toch lekker je dekentjes, dit doen wij namelijk zelf toch ook ?! 馃榿Laagjes kun je altijd uittrekken mocht het te warm worden!

5 jaar geleden
Lange mouw romper met een shirt erover is vaak warm genoeg. In het begin doe je daarbij nog heel vaak een dekentje/doek/sprei of iets om je kindje heen om het lekker warm te houden is mijn ervaring!
Als het echt koud is kan je ook nog een maillot onder het broekje doen, dat heb je bij Baby s ook voor jongens zelfs.

5 jaar geleden
Reactie op xkimmyh
Hier het eerste pakje aangeschaft! Rompertje, shirtje, broekje, muts, jas/v ...

Wat leuk! Waar heb je die vandaan?

5 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de eerste weken de baby continu onder een lakentje of in een wikkeldeken is. Mocht het nodig zijn zelfs met kruik. Ook als je aan het kroelen bent met de baby ging het dekentje er zelfs over heen.

5 jaar geleden
Bij de eerste had ik niet goed opgelet en ook setjes met korte mouwen gekocht in maat 56. In werkelijkheid doe je gewoon nog geen korte mouwen aan bij baby鈥檚 van 1 maand oud. Wij hebben geen zolderverdieping waardoor ons huis in de winter koud en in de zomer heel warm is. Ik neem alleen dingen met lange mouwen voor de eerste 4 maanden.

5 jaar geleden
Rompertjes met korte mouwen zijn wel fijn omdat ze makkelijker snel te verschonen/vervangen zijn als ze vies zijn geworden en dan met een broekje en truitje/vestje erover. Ik vind van die onesies met voetjes ook heel fijn om er overheen aan te doen als ze in de box liggen dat is ook lekker warm. Liefst met een rits ipv knoopjes super handig en snel

VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb ook best dunne broekjes maar mijn man is altijd een koukleum in de winter dus de verwarming staat hier altijd hoog. Dus ik ga er vanuit dat het daarom wel voldoende is als
Ik gewoon thuis ben

5 jaar geleden
Wat ik fijn vond bij mijn eerste winterbaby was wat dikkere broekjes. En dan een rompertje met lange mouwen en een lange mouwen shirt, of korte mouwen romper met trui bijvoorbeeld. Dekentjes heb ik niet zoveel gebruikt, want baby zat veel tegen mij aangeplakt om te slapen in de draagzak of ze lag aan de borst.
Nu heb ik alvast wat wollen rompers ingeslagen. Dat reguleert de temperatuur goed, dus houdt lekker warm in de winter.

5 jaar geleden
Reactie op Sammie02
Ik zit echt een beetje met hoe dik het winterjasje moet zijn 馃槺 zoveel vers ...
Ik heb al twee winterkindjes. Een dik vest vond ik fijn. Een jasje is niet fijn als ze liggen in de kinderwagen. Ik deed ze meerdere lagen eronder aan en een goed dekentje.