11 Reacties

5 jaar geleden

Ik weet niet welke wasmachine je hebt. Wij hebben op de wasmachine een programma speciaal voor babywas en dat was 95 graden het is er wel allemaal goed uitgekomen maar ik heb geen idee of dat ook kan wanneer dit programma niet op je wasmachines zit

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Ik weet niet welke wasmachine je hebt. Wij hebben op de wasmachine een prog ...
Oh geen idee van, ik denk niet dat in dat heb, maar zal het eens bekijken straks. Mss moet ik dan toch wagen om op 60 graden te wassen

5 jaar geleden

Misschien de kleding in een emmer met wasmiddel ff paar uurtjes laten staan gwn in lauw water en dan wassen met wasmiddel en wasverzachter. Als dan de geur eruit is dan zal je het nog een x met neutral kunnen wassen.. tis ff werk maar mij al vaker gelukt馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Babyyyy4

Misschien de kleding in een emmer met wasmiddel ff paar uurtjes laten staan ...
Merci voor de tip, ga ik zeker eens proberen 馃槉

5 jaar geleden

Katoen kan op 60, de rest zou ik niet hoger dan 40 durven. Met azijn wassen kan ook, dat schijnt te neutraliseren. Daarna wel weer een x wassen met wasmiddel. Even laten weken werkt ook goed denk ik!

5 jaar geleden

Azijn is inderdaad een fijn en natuurlijk middel tegen geurtjes. Een scheutje bij je wasmiddel erbij doet wonderen en werkt al bij 30 graden (werkt ook bij mijn vriend zijn sportkleding, en dat zegt wat)

5 jaar geleden

Reactie op ISoofG

Azijn is inderdaad een fijn en natuurlijk middel tegen geurtjes. Een scheut ...
Gewoon natuurazijn? Of best andere?

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Ik heb een programma babyspullen op 60graden. Ben het nu aan het wassen dus ben eens benieuwd 馃槂

5 jaar geleden

Azijn neutraliseert de geuren

5 jaar geleden

Reactie op SarahVG92

Gewoon natuurazijn? Of best andere?
Natuurazijn!

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Dat programma heb ik ook, maar ik ga het daar echt niet op gokken 馃槀.