13 Reacties

4 jaar geleden

Geen boekje, maar wel een website, smikkels.nl

4 jaar geleden

Reactie op csv2021

Geen boekje, maar wel een website, smikkels.nl
Dat is inderdaad wel een hele handige site! Dankjewel!

4 jaar geleden

Hapjesplan is een leuke app!

4 jaar geleden

Reactie op Tsjj

Hapjesplan is een leuke app!
Ik ben heel benieuwd! Heb je een specifiekere benaming? “Hapjes plan” krijg ik geen hit op in de app store…

4 jaar geleden

Reactie op Sammy31

Ik ben heel benieuwd! Heb je een specifiekere benaming? “Hapjes plan” krijg ...
Hapjesplan Ingeven op google en dan installeren. Is een rood appeltje. Je Kan ook eetdagboek bijhouden in die app heel fijn zo zie je hoeveel keer hij/zij bloemkool heeft gehad bijvoorbeeld. Laat weten als t niet lukt dan maak ik printscreen

4 jaar geleden

Reactie op Tsjj

Hapjesplan Ingeven op google en dan installeren. Is een rood appeltje. Je K ...
Ja thanks gelukt!! Is van Olvarit zie ik. Top! Ga het eens ontdekken…al ben ik ook weer zo’n boekennerd dat de zoektocht naar een leuk boek ook door gaat haha. Maar merk dat wat ik zoek er eigenlijk nauwelijks of niet is.

4 jaar geleden

Reactie op Sammy31

Ja thanks gelukt!! Is van Olvarit zie ik. Top! Ga het eens ontdekken…al ben ...
Ja klas net dat je op zoek was naar boeken! Kheb deze gezien op bol.com en leek me heel interessant wil hem voor mezelf ook wel bestellen altijd handig🤣 https://www.bol.com/be/nl/p/500-baby-peuterrecepten/1001004011445557/?Referrer=ADVNLGOO002008J-G-118904321711-S-852782115762-1001004011445557&gclid=EAIaIQobChMIxYSTktTj8QIVkOd3Ch3D3gfjEAQYAiABEgKnWvD_BwE

4 jaar geleden

Reactie op Tsjj

Ja klas net dat je op zoek was naar boeken! Kheb deze gezien op bol.com en ...
Ja klopt! Zag hem in de boekhandel staan. Maar dat is een boekje voor al wat oudere kindjes. Ik ben heel specifiek opzoek naar een boekje voor de oefenhapjes. Dus eigenlijk voor hapjes van 4-6 maanden. Dit boekje staat vol receptjes maar kan en mag nu nog niet…

4 jaar geleden

Happje is een leuke app en de site van Nutricia heeft ook een hapjesplan

4 jaar geleden

Ik heb het boek: de maaltijdplanner voor baby’s en peuters, van Annabel Karmel. Staan ook voor de leeftijd van 4-6 maanden leuke recepten in voor het mixen van verschillende soorten groente of fruit

4 jaar geleden

Ik heb een baby moove gehaalt en gekeken wat mag de kleine hebben groente & fruit deze stoom ik in de moove en blender ik echt een aanrader wortel met broccoli of los van elkaar pompoen tuinbonen Bloemkool banaan peer Aardbij pruimen dadels zowat alles en ik heb geluk hij lust alles en is dol op pindakaas 😂

4 jaar geleden

Binnen 30 minuten is de maaltijd klaar en je kan ook voor meerdere daagjes maken gwn alles proberen hier gaat het goed

4 jaar geleden

Ik heb hier Opperdepop gekregen van mijn schoonzusje, van Albert Heijn. Simpele receptjes tm 4 jaar geloof ik. Mijn kindje is nu 2 weken begonnen met oefen hapjes. Elke week een andere groente, koken en pureren en invriezen in een ijsblokjes rekje. Broccoli, toen courgette, straks wortel. Daarna fruit. Pas als ze een aantal dingen heeft geproefd ga ik mixen, en eigenlijk heb ik dan pas receptjes (en het boek) nodig. 🤭