39 Reacties
5 jaar geleden
Ik durf het niet aan. Ook een muziekmobiel wordt aan getrokken door de baby.
5 jaar geleden
Alleen bijv posters, mandjes ect voor de kamer. Waar de baby niet mee speelt/aan heeft. Muziekmobiel boven de box zou ik misschien wel doen want is vooral kijken (hoog genoeg ophangen :)). Speelkleed dan weer niet.
Maar let op, sommige (kleine) Nederlandse webshops bestellen ook 'gewoon' op Ali en sturen het door. Dus goed om dat altijd even te checken.
5 jaar geleden
Wat een toeval! Ik zat ook te denken aan zo een topic en zit al dagen te neuzen op Ali en andere webshop NL. Maar waar ik vooral naar kijkt zijn kamer decoraties zoals stickers hangers , posters voor aan de muur, hemeltje , manden en dingen zoals winterpakjes, mutsen, slofjes, maxicosie zakken, buggyzak, en accesoires
5 jaar geleden
Ik durf het niet aan. Bij mijn eerste heb ik alleen muurstickers besteld.
5 jaar geleden
Hoi MRK, ik ben product ontwerper en heb veel te maken met kunststof producten. Ik Raad het je strek af om je door Ali expres te laten verleiden! In Nederland hebben we honderd duizend regels waaraan een product aan moet voldoen (stik-gevaar, weekmakers slijtageregels beklemmingsgevaar etc.) DEZE REGELS ZIJN ER NIET VOOR DE KAT ZIJN KONT 😁 maar vooral om jou en je familie te beschermen. Gif in een leuk jurkje heeft op korte termijn geen effect maar op lange termijn kan je hier kanker van krijgen.. Dus! Technische producten kopen met een CE keurmerk (niet te verwarren met het Chinese export keurmerk) voor shampo's body lotion etc. kan je het beste kiezen voor Nordic keurmerk (zonder parabenen dus) ook zal ik aanraden om ook na te denken om niet alles te kopen uit de EU 😆😜 (zo min mogelijk plastics is een happy baby 😜) succes 😘😘😘
5 jaar geleden
Nee, dat hangt boven het hoofd van het kindje. Zou ik niet aandurven...
5 jaar geleden
ik heb alleen speenkoort besteld van alieexpress met naam & 3 paar kleding maar ze vallen best groot of juist klein
5 jaar geleden
Ik heb voor mn 1e wel eens iets gekocht maar vaak valt t toch tegen... En wat hieronder wordt genoemd.. Veilig is het niet omdat je niet weet wat ze gebruiken..
Uiteraard zijn er NLse webshops die ook via Ali inkopen, maar vergeet niet dat ook Ali veel fotos van NLse webshops pikt om te gebruiken voor hun eigen producten.. Mijn advies : koop lekker bij t winkeltje om de hoek, laat 't maken door een creativeling uit t dorp of spring bij de prenatal naar binnen.. Dan kun je voelen, ruiken, zien
5 jaar geleden
Ik bestel bijvoorbeeld leuke slofjes , er zijn diverse nederlandse webshops die exact dezelfde verkopen maar dan voor 30€ in plaats van €1! Als je goed op let zal het je ongetwijfeld opvallen.
Ik bestel bijvoorbeeld geen kleding , spenen , speelkleden , en ga zo maar door.
5 jaar geleden
Kamer accessoires koop ik wel is via Aliexpress, bijv postertjes etc. Ik had ook is van die kaartjes gehaald die je tussen hangers kan plaatsen met maat 50, maat 56 etc. Ik denk dat je prima wat kan scoren als je er niet teveel van verwacht. Kleding zou ik niet aan beginnen. Kijk ook naar productfoto’s van klanten om een betere indruk te krijgen.