5 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Malouvr
Ik snap dat het leuk is, maar ik denk dat het ook storend voor de baby kan ...
Dat klopt, ik vroeg het mezelf alleen af omdat je het veel voorbij ziet komen
5 jaar geleden
Ik begrijp zeker dat er mensen dit gebruiken want het is zo leuk om jouw baby te zien. Ik zou dit persoonlijk niet doen, en zeker als je vlug ongerust bent. Je gaat dan iets zien of niet zien en dan ongerust lopen tot en met moment dat je weer een afspraak hebt bij de gynecoloog.
5 jaar geleden
Wij hebben de babywatcher gehuurd. De oma van m鈥檔 vriend heel betrokken is bij mijn zwangerschap en ik zou haar graag meenemen naar een (pret)echo maar door Corona durft zij dat niet. Om die reden hebben wij het apparaat gehuurd. Ik was heel sceptisch, maar mijn vriend en ik hebben net 2 proef echo鈥檚 gemaakt en het is FANTASTISCH! 馃グ
Vanavond komen mijn ouders eten en gaan we als verrassing kijken, en dan morgen bij mijn schoonouders, opa&oma en hele close tante, oom en neef.
5 jaar geleden
Echo鈥檚 en Doppler doen ze niet voor niets niet al te vaak, er zitten storende factoren aan vast voor de baby. Ik zou dat risico niet onnodig nemen. Het apparaat huren en 1x gebruiken okay, maar als je zoiets koopt gebruik je het toch gauw vaker (te vaak)