26 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling bij een baby? Of is het voor een ou ...
Is voor babys, kinderen, ouderen, honden etc maar ze is heeelll onrustig en houdt zichzelf constant wakker en slaapt onrustig germm heb zoveel geprobeerd..
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling bij een baby? Of is het voor een ou ...
100% natuurlijk ook

5 jaar geleden
Toevallig al ingebakerd net hydrofiele luier en dan echt strak? Onze ook erg onrustig tijdens slapen en slaat zichzelf in zijn slaap. Puckababy vind hij helemaal verschrikkelijk maat met hydrofiele luier laat hij wel toe. Ff in het begin boos en daarna word hij rustig
5 jaar geleden
Je baby is net 4 weken oud 😖 even doorzetten mama, is vrij normaal dat je baby nu nog geen nachten doorslaapt 😅
5 jaar geleden
Als ze zichzelf wakker houdt is inbakeren misschien nog een optie, of de puckababy piep. Die hebben wij en de armpjes kan je los in de slaapzak doen of ook vastmaken. Wij hebben ze los waardoor hij nog kan sabbelen op zijn handjes, maar zichzelf niet wakker kan ‘slaan’
Ik ben niet bekend met die medicatie, maar zou zelf ook niet zomaar iets gaan geven aan zo’n klein kindje
5 jaar geleden
Reactie op MommyToBeInFebruari
Is voor babys, kinderen, ouderen, honden etc maar ze is heeelll onrustig en ...
Hoe oud is ze? Heeft ze krampjes? Mijn zoontje sliep ik onrustig maar dat kwam door glutenallergie, nu hij ander eten krijgt is dat allemaal opgelost.
5 jaar geleden
Je baby is net 4 weken oud 😖 even doorzetten mama, is vrij normaal dat je ...
Gaat mij niet om de nachten, ze is zelf enorm onrustig en daardoor gaat ze over haar slaap heen en word het erger.. vind het voor haar heel zielig, niet voor mezelf😅
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Toevallig al ingebakerd net hydrofiele luier en dan echt strak? Onze ook er ...
Hier blijft ze van huilen helaas😞 geen idee waarom😅
5 jaar geleden
Hoe oud is ze? Heeft ze krampjes? Mijn zoontje sliep ik onrustig maar dat k ...
Ze had eerst krampjes, maar andere voeding heeft daarbij geholpen gelukkig😊 ze is 4 weekjes nu
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Is placebo en niet werkzaam er zit namelijk niks in 😆. Zonde van je geld i ...
Gelukkig knuffrl ik veel😊 en bied is haar veel rust en regelmaat aan
5 jaar geleden
Hier nu in de swadle van Meyco. Puckababy ook geen succes idd en ontzettende onrust
5 jaar geleden
Ze had eerst krampjes, maar andere voeding heeft daarbij geholpen gelukkig� ...
Heb je haar al eens ingebakerd? Misschien wil ze gewoon geborgenheid?
5 jaar geleden
Heb je haar al eens ingebakerd? Misschien wil ze gewoon geborgenheid?
Zeker geprobeerd, maar ze raakt er nogmeer gefrustreerd van😩
5 jaar geleden
Als ik het doe word hij ook woest. Alleen mijn man kan hem inbakeren en dan is het goed. Ook geen idee wat ik verkeerd doe 😅
5 jaar geleden
Ik zou meer investeren in t ontdekken van slaapsignalen of iets wat je kindje prettig vindt.. Veel babys slapen de eerste tijd t liefst dicht en warm bij je.. Door jouw ademhaling of hartslag.. Maar vaak zijn t ook echt hazeslaapjes.. Uitzonderingen daar gelaten.. Heb je missch eem draagzak? Of zachtjes liedjes zingen terwijl je m wiegt?
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Als ik het doe word hij ook woest. Alleen mijn man kan hem inbakeren en dan ...
Wat gek he hoe dat kan😅