5 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een tummytub (ik ben zelf 1.76) deze kan ik overal zetten waar ik wil en op welke hoogte ik wil. Daarnaast hebben wij een babybadje (zonder standaard) en toen mijn eerste goed kon zitten hebben het babybadje in ons grote bad gezet. Nu moeten wij ook douchen in het bad dus zo kon ik tegelijkertijd met mijn dochter in bad. Zij is haar babybadje en ik had nog genoeg ruimte om te staan om zelf te kunnen douchen en zo was ik er ook altijd bij zodat ze niet onder water kon komen

5 jaar geleden

Je hebt trouwens ook badstoeltje voor de kleintjes. Maar eer dat zo'n groot bad vol is ben je een tijdje verder

5 jaar geleden

Onze eerste was al vlot uit het badje gegroeid en stootte zijn hoofd. Hij ging al vlot in een lighouder in bad. En nu kon hij heerlijk trappelen en spatteren! Zit is ook fijn maar dan moet hij redelijk goed kunnen zitten merkte ik. Hij gleed namelijk in de stoel als hij zich draaide. Na een maand kon hij het wel goed!

5 jaar geleden

Mijn mannetje is erg slank en heeft echt een maand of vijf, zes genoten van de Tummytub. Liggen in bad vond (en vind!) hij helemaal niks. Omdat hij wel lang is, paste hij sowieso al snel niet meer in het baby badje. Mijn vriend is bijna 2 meter en we hadden per ongeluk de kleine standaard gekocht, maar hij had er geen problemen mee. Toen hij niet meer in de tummy paste hebben we voor €4 een wasmand gekocht en hem daar in gebadderd tot een maand of twee geleden (toen was hij 21 maanden en zat hij echt van bil tot voetjes bijna vast😆maar hij vond het heerlijk!).

5 jaar geleden

Je kan een badverkleiner kopen voor je grote bad, soort Dam die je plaatst en zo hoef je niet je gehele bad vol te laten lopen :)