5 Reacties

5 jaar geleden

Ik weet niet wat voot werk je doet? Is het een idee om met een goede bekkenband (via fysio bijv) te gaan lopen? Die draagt dat het gewicht van je buik en kan echt wel ontzien! Ik zou het proberen! Ik heb er zelf ook wel last van, maar met name als ik wat langer sta/loop. Ik heb een zittend beroep. Ook niet altijd gezond ;-) maar mijn banden hoeven in ieder geval niet de hele dag mijn buik te 'dragen'.

5 jaar geleden

Als je de hele dag pijn ervaart doe je teveel. Waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilt horen, tijd om een tandje lager te gaan. Je hebt net als ik al een flinke buik en dat heeft regelmatig rust nodig anders blijf je deze pijn houden. Sterkte!

5 jaar geleden

Same , en ik doe niet eens veel , beetje online lessen en mn hond uitlaten... gister tegen mij vk gezegd en die was echt van ‘ zolang er geen bloeding of weeen zijn moet je het er maar mee doen’ Aan de andere kant heb ik mijn vk de hele zwangerschap door verteld dat ik extreem misselijk was en ze deed er niks aan , niet tot ik de dr belde die mij hielp en HG vasstelde dus nu weet ik ook niet zeker hoe erg/ niet erg mn pijn is ...

5 jaar geleden

Hoi allemaal, dankjewel voor jullie reacties😊. Ik werk zelf 34 uur in de kinderopvang ( BSO en peuterspeelzaal). De volgende week heb ik een intake voor zwangerschaps zwemmen met een bekkentherapeut. Ik kan dan inderdaad eens vragen voor een buikband. Wij hebben deze week op het werk een nieuwe manager gekregen. Ik zal binnenkort met haar een gesprek hebben ook ter kennismaking. Ik ben dan ook van plan om aan te geven dat bepaalde dagen toch wel erg intensief zijn. Vandaag heb ik 10 uur gewerkt en ongeveer 20 minuutjes pauze gehad waarin ik ook nog voorbereidingen moest treffen voor de nieuwe groep die ging komen. 🤔

5 jaar geleden

Ik heb het ook, nu 20+4, eigenlijk bijna de hele dag onderin een soort trekkend gevoel met soms wat steken, ‘vol’ gevoel best oncomfortabel 😣 Als ik een stuk ga wandelen (en ik loop te snel) voel ik het heel snel over mn hele buik ook bovenin. Ik die fysiek gezien helemaal niet veel overdag, werk vanuit huis op de computer. Ik heb ook al op blaasontsteking laten testen omdat ik me er toch wat zorgen om maakte maar dat was negatief 🤷‍♀️ de dokter zei het is echt bandenpijn vorige week bij de 20-weken echo. Mijn buik is nu idd ook snel aan het groeien en de baby beweegt bijna constant ook ‘s nachts 🙃